اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود خبر داد:

پیشرفت 85 درصدی بیمارستان ایجرود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود از پیشرفت 85 درصدی این طرح خبر داد و گفت: این بیمارستان 32 تختخوابه در مرحله نازک‌کاری است.

پیشرفت 85 درصدی بیمارستان ایجرود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایجرود، باقر اکبرپور ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی روستای ینگی‌کند جامع‌السرا اظهار داشت‌: انقلاب اسلامی ایران با تاسی و الگو گیری از قیام سرور و سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) به پیروزی رسید.
وی افزود‌: واقعه عاشورا به ما آموخت که در برابر تحریم‌های سخت و همه جانبه با توکل به خداوند متعال می‌توان سربلند بیرون آمد.
فرماندار ایجرود پیروی از ولایت فقیه را از عوامل بسیار مهم در پیشبرد اهداف جامعه برشمرد و یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز به عنوان رهبر و الگوی همه مظلومان جهان به شمار می‌آیند.
وی با اشاره به اینکه قدرت استکبار جهانی رو به نابودی است، تصریح کرد‌: امروز همه دنیا به این نتیجه رسیده که نظام حاکم بر کشورشان باید با سرپرستی فردی عادل باشد‌.
اکبرپور بیان داشت: ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) الگوی جامعه بشریت بوده و در راستای احیای این فریضه همه خانواده خود را اهدا کرده است.
وی ادامه داد: مبارزه به هوای نفس موجب سربلندی انسان می‌شود و توجه به اصول اساسی امر به معروف و نهی از منکر موجب احیای جامعه و ایجاد ظرفیت‌های مطلوب می‌شود.
فرماندار ایجرود بر ضرورت توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: در هر جامعه‌ای که به این فریضه توجه نشود جامعه دچار فساد شده و در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت‌: پل ارتباطی این روستا به جاده زنجان ـ بیجار در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
اکبرپور افزود‌: برای اجرای این طرح 2 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، که راه دسترسی این روستا را شش کیلومتر نزدیکتر می‌کند.
وی همچنین در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود از پیشرفت 85 درصدی این طرح خبر داد و گفت: این بیمارستان 32 تختخوابه در مرحله نازک‌کاری است.
فرماندار ایجرود افزود: این طرح از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان زنجان است‌.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری برای تکمیل این طرح 19 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، اظهارداشت‌: این بیمارستان نخستین بیمارستان ایجرود است که با بهره‌برداری از آن بسیاری از مشکلات درمانی این شهرستان حل می‌شود.
اکبرپور از مسئولان اداره راه خواست تا ظرف مدت یک هفته طرح مطالعاتی حل نقطه حادثه‌خیز جاده روبروی بیمارستان را به ادارات برق‌، گاز و شهرداری زرین‌آباد اعلام کنند‌.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول