اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز تاکید کرد:

تحقق بازار کار با تقویت رشته‌های فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش اوز گفت: تحقق بازار کار با تقویت رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای امکان‌پذیر است.

تحقق بازار کار با تقویت رشته‌های فنی و حرفه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط‌ عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در جمع کارشناسان آموزش ادارات و مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای جنوب فارس اظهار داشت: بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل آموزشی باید به هدف اصلی تعلیم و تربیت که پرورش استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان است منجر شود.
وی ادامه داد: آگاهی از بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید آموزشی، رویکردی مثبت برای برنامه‌ریزی در راستای تقویت بنیه آموزشی است.
زمانی با بیان گزارشی از وضعیت تحصیلی و ارائه آمار و ارقام از قبولی سال گذشته دانش‌آموزان این منطقه و دارا بودن آمار قابل توجه از دبیران مدارس منطقه اوز با مدرک فوق‌لیسانس، وضعیت آموزشی را مطلوب عنوان کرد و افزود: کسب رتبه نخست کشوری در مسابقات علمی و عملی هنرستان‌ها توسط هنرجویان هنرستان‌های رافعی، کسب عنوان برتر دانش‌آموزان در مسابقات پرورشی نشان از تلاش دبیران و توجه دانش‌آموزان به این برنامه‌های فرهنگی است.
رئیس اداره آموزش و پرورش اوز هدف از برگزاری این جلسه را بررسی راهکارهای توسعه رشته‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای با توجه به ضریب بالای اشتغال‌زایی و همچنین بررسی موانع و مشکلات موجود در این راستا و تبیین بخشنامه‌های مربوط به حوزه هنرستان‌ها دانست.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بازار کار مناسب، تقویت و توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای باید مورد توجه جدی مسئولان باشد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول