اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی سوادکوه:

شهر پل‌سفید مازندران تا پایان امسال گازرسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی سوادکوه با اشاره به انجام مطالعه گازرسانی به روستاهای سوادکوه گفت: تا پایان امسال شهر پل سفید گازرسانی می‌شود.

شهر پل‌سفید مازندران تا پایان امسال گازرسانی می‌شود
حسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که پروژه گازرسانی به شهر پل سفید تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان داشت: در حال حاضر شهر زیراب به طور کامل از نعمت گاز استفاده می‌کنند.
بخشدار مرکزی سوادکوه به برنامه‌ریزی‌ها انجام شده برای استفاده همه روستاهای بخش مرکزی از نعمت گاز اشاره کرد و یادآور شد: هنوز هیچ کدام از روستاهای بخش مرکزی گازدار نشده‌اند و با رایزنی‌های انجام شده، مطالعات اولیه برای روستاهای شهرستان انجام شده است.
وی گفت: مطالعات پستی و بلندی روستاها، شرایط کیاهی و جاده دسترسی و اماکن دینی و مذهبی بخشی از شاخص‌های مطالعاتی کارشناسان برای گازرسانی به روستاها بوده است.
امیری به حضور کارشناس گازرسانی به روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: مطالعات گازرسانی مربوط به دهستان‌های راستوپی، ولوپی و کسلیان بخش مرکزی سوادکوه انجام شده است.
این مسئول با بیان این مطلب که کوهستانی و سردسیر بودن شهرستان سوادکوه شرایط بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی را با تاخیر مواجه کرده، خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی موجب توسعه روستایی و ماندگاری جمعیت در روستاها و استقبال سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در آن ذکر کرد.
بخشدار مرکزی سوادکوه خواستار همراهی و همگامی مسئولان برای گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی شد و اذعان داشت: گازرسانی به همه روستاها و شهر پل سفید به مساعدت همه جانبه مسئولان بستگی دارد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول