اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دامپزشکی خوزستان اعلام کرد:

آمادگی بازرسی بهداشتی در روزهای تاسوعا و عاشورا

خبرگزاری فارس: دامپزشکی خوزستان طی اطلاعیه‌ای از آمادگی اکیپ‌های بازرسی بهداشتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

آمادگی بازرسی بهداشتی در روزهای تاسوعا و عاشورا
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی   اداره کل دامپزشکی خوزستان، اکیپ‌های ثابت و سیار بهداشتی دامپزشکی ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا برای بازرسی بهداشتی از دام‌های قربانی اعلام آمادگی کرد.
این اطلاعیه می‌افزاید: این اکیپ‌ها شامل 113 اکیپ ثابت و سیار به تعداد 161 نفر بازرس بهداشتی و 10 نفر ناظر ذبح شرعی هستند که بر فرایند ذبح در تمام  استان نظارت دارند.
اداره کل دامپزشکی خوزستان تقاضا دارد که به منظور تامین سلامت خود و جامعه ضمن مراجعه به این اکیپ‌ها قربانی خود را قبل و بعد از ذبح از نظر بهداشتی بررسی نمایید و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را با شماره تلفن‌های 3331104 و 3330147 اداره کل دامپزشکی استان در میان بگذارید.
اکیپ‌های ثابت ناظران دامپزشکی در انجمن 14 معصوم، مسجد امام جعفرصادق (چهارراه زند)، مسجد جوادالائمه(ع) (پادادشهر)، مسجد حضرت فاطمه زهرا (یوسفی)، حسینیه جاسم مسعودی، حسینیه شماسی (مرکز شهر)، مسجد ارشاد (فلکه ساعت) مستقر خواهند بود.
دامپزشکی خوزستان همچنین به شهروندان توصیه کرد:‌ به منظور پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام حتی‌الامکان از مراکز پیش‌بینی شده خرید و در همان مکان کشتار صورت گیرد.
شهروندان از خرید دام از مراکز غیرمجاز خودداری کنند. به منظور حفظ بهداشت عمومی و بهداشت محیط زیست از ریختن خون و محتویات درونی دام در معابر عمومی خودداری نمایید.   
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول