اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده:

حضور در انتخابات موجب قوام نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی مجلس تاکید کرد و گفت: حضور پرشور در انتخابات موجب قوام آن و نظام می‌شود.

حضور در انتخابات موجب قوام نظام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی ظهر امروز در جمع مردم روستای کهلا با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، اظهار داشت: روستای کهلا از روستاهای تاثیرگذار و نمونه استان زنجان است که در همه عرصه‌ها به خوبی درخشیده است.
وی با بیان اینکه این روستا در طول دوران انقلاب اسلامی 13 شهید تقدیم انقلاب کرده است، یادآور شد: حضور پر رنگ در همه عرصه‌های اجتماعی از ویژگی‌های مردم این روستاست.
فرماندار خدابنده شورای اسلامی روستای کهلا را از شورا‌های فعال که موجب توسعه و آبادانی آن شده است، برشمرد و افزود: در زمینه کشاورزی این روستا از قطب‌های کشاورزی شهرستان خدابنده محسوب می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین قیام ابا‌عبدالله الحسین (ع) و فلسفه عاشورا تصریح کرد: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام کرد که آثار این قیام بعد از 1400 سال در جامعه ماندگار است و مردم هر ساله با برپایی عزاداری‌های مختلف با شور و شعف خاصی از برگزاری این مراسم استقبال می‌کنند.
رفیعی بیان داشت: گر چه دشمنان اسلام تلاش می‌کنند قیام عاشورا را زیر سئوال برده و به اهداف آن لطمه بزنند، اما مردم آگاه و بصیر نمی‌گذارند، دشمنان به اهداف خود برسند.
وی بر ضرورت تبیین فلسفه قیام عاشورا در جامعه تاکید کرد و افزود: این قیام هرگز در تاریخ به فراموشی سپرده نمی‌شود.
فرماندار خدابنده با اشاره به هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: مناطق جنگی این دوران کربلای جوانان ایرانی است که خاطرات دوران دفاع مقدس را در خود به یادگار گذاشته است.
وی با اشاره به فتنه سال 88 خاطرنشان کرد: این فتنه توسط دشمنان خارجی و عوامل داخلی به وقوع پیوست که اصل ولایت فقیه را مورد حمله قرار داده بود.
وی با اشاره به آگاهی ملت ایران در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: هوشیاری و آگاهی ملت ایران موجب شده تا همه توطئه‌های دشمنان از جمله فتنه 88 با شکست مواجه شود.
رفیعی بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در سال جاری تاکید کرد و افزود: حضور پرشور در انتخابات موجب قوام آن و نظام می‌شود.
در ادامه این دیدار رئیس شورای روستای کهلا نیز با تقدیر از حضور فرماندار و روسای مختلف ادارات در این روستا گفت: یکی از رویکردهای دولت نهم و دهم توجه به مناطق محروم و روستایی است، که دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم روستا موجب حل مشکلات آنان می‌شود.
افشار با بیان اینکه در سال جاری 70 میلیون تومان زکات از کشاورزان روستای کهلا جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: برای احداث و تکمیل مسجد جامع این روستا نیز که به عنوان یکی از بزرگترین مساجد شهرستان محسوب می‌شود، مردم 60 میلیون تومان کمک کرده‌اند.
وی از کمک 25 میلیون ریالی یکی از اهالی این روستا برای احداث مسجد جامع این روستا خبر داد و بیان داشت: همه اهالی برای توسعه و آبادانی روستا کمک می‌کنند.
رئیس شورای روستای کهلا کمک‌های مردم این روستا را به قحطی زدگان سومالی مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: این روستا 13 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.
وی ادامه داد: اجرای فاز نخست طرح هادی، احداث واحد اعتباری تعاونی روستایی، راه‌اندازی فروشگاه‌های تعاونی، تجهیز دهیاری به تجهیزات آتش‌نشانی و توجه به آسفالت راه‌های روستایی از جمله اقداماتی است که در این روستا انجام شده است.
افشار وجود مشکلاتی در زمینه توزیع کپسول گاز، تعمیر و نگهداری راه روستایی و نصب سرعت گیر در داخل روستا و اجرای فاز بعدی طرح‌های هادی روستایی را خواستار شد.
در این دیدار چند تن از معتمدان و مردم این شهر و روسای مختلف شهرستان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
یادآور می‌شود؛ پس از دیدار چهره به چهره فرماندار خدابنده با حضور 20 نفر از روسای شهرستان خدابنده دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های فرمانداری در این روستاست.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول