اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام عزاداری؛

با ساخت و سازهای غیرقانونی مقابله می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با ساخت و سازهای خلاف در ایام محرم مقابله و با برخوردهای قاطع و مستمر نیروهای این مدیریت، ساخت و سازهای خلاف در اصفهان مدت‌ها است به صفر رسیده است.

با ساخت و سازهای غیرقانونی مقابله می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، احمدرضا شفیعی از انجام هماهنگی‌های لازم و آماده باش همه گشت‌های مناطق 14گانه در ایام دهه نخست محرم خبر داد و اظهار داشت: هم‌زمان با فعالیت تیم‌های مقابله با تخلفات شهری، اکیپ ویژه ستاد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات و ناظران عالی آماده‌اند تا در صورت نیاز برای رفع مشکلات احتمالی و انجام پشتیبانی لازم اعزام شوند.
وی فعالیت‌های ویژه‌ این مدیریت را در ایام عزاداری به سه بخش مهم تقسیم کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط خاص و فضای حاکم در این ایام، گشت‌های این مدیریت بر نصب داربست‌ها در محل‌های عزاداری نظارت دقیق دارند تا به صورت متمرکز در حسینیه‌ها و تکایا برای نصب پلاکاردها با رعایت اصول ایمنی از عزاداران حسینی میزبانی کنند.
شفیعی در ادامه به سوء استفاده برخی افراد در این ایام، از سرکشی و مقابله گشت‌های رفع تخلفات شهری با هر گونه تکدی‌گری در سطح شهر اشاره کرد و اضافه کرد: به طور حتم گشت‌های هر منطقه بعد از انجام بررسی‌های لازم از ورود این افراد به هیئت‌ها و بروز مشکلات دیگر جلوگیری می‌کنند و با جمع‌آوری این افراد به بهتر شدن چهره‌ شهر در ایام سوگواری کمک می‌کند.
وی مقابله با ساخت و سازهای خلاف در این ایام را یکی دیگر از وظایف این مدیریت عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه با برخوردهای قاطع و مستمر نیروهای این مدیریت، ساخت و سازهای خلاف در اصفهان مدت‌ها است به صفر رسیده است.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: هنوز افراد سودجویی از این فرصت استفاده کرده و ساختمان مورد نظر خود را با وجود تخلفات و مشکلات قانونی تکمیل می‌کنند ولی گشت‌های ویژه این امر با کنترل نقاط متعدد و شناسایی این محل‌ها بر هر گونه تخلف ساختمانی برخورد لازم را انجام می‌دهند.
وی با اشاره به آماده باش گشت‌ها و تجهیزات این مدیریت در ایام محرم برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر مراسم عزاداری سالار شهیدان بیان داشت: از شهروندان خواستاریم با توجه به برپایی ایستگاه‌های صلواتی و اماکن متعدد عزاداری در سطح مناطق مختلف در صورت مشاهده هر گونه تخلف شهری برای رفع آن همکاری لازم را داشته باشند تا عزاداری‌ها امن، ایمن و به بهترین نحو مثل سال‌های قبل برگزار شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول