اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام صدا و سیمای زنجان خبر داد:

پوشش مراسم عزاداری هشتم محرم زنجان با 16 دوربین

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا و سیمای زنجان گفت: مراسم عزاداری مردم زنجان در دو دسته حسینیه و زینبیه اعظم برای پخش سراسری با 16 دوربین به تصویر کشیده می‌شود.

پوشش مراسم عزاداری هشتم محرم زنجان با 16 دوربین
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رامک در جلسه ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان با اشاره اینکه یکی از کارکردهای فرهنگی صدا و سیما پوشش دادن عزاداری مردم زنجان به عنوان الگوی عزاداری بی‌ریا  برای سایر استان‌هاست، اظهار داشت: برای پوشش این مراسم‌ها برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.
وی از حضور 65 نفر از عوامل فنی که از تهران آمده‌اند در زنجان برای کمک به پوشش تصویری مراسم عزاداری مردم زنجان خبر داد و افزود: برای نخستین‌بار از دوربین کابلی هم برای تصویربرداری در روزهای هشتم و یازدهم محرم استفاده می‌شود.
قائم مقام صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به استقرار سه واحد سیار برای پوشش مراسم عزاداری گفت: دو واحد از این اکیپ‌ها رادیویی و یک واحد هم تلویزیونی است.
وی بر هماهنگی برای استفاده از بالگرد برای تصویربرداری اشاره و ادامه داد: 350 نفر از عوامل برنامه سازی صدا و سیما به صورت آماده باش هستند تا به نوعی جلوه‌ای از این مراسم را به تصویر بکشند.
رامک بر پوشش استانی مراسم عزاداری نیز تاکید کرد و افزود: مراسم‌های دیگر شهرهای استان که به لحاظ محتوایی قابلیت پخش از شبکه استانی اشراق را داشته باشند پوشش داده می‌شوند.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای پوشش حرکت‌های دو دسته حسینیه و زینبیه اعظم پوشش دسته‌های عزاداری احمدیه، حرکت دسته عزاداری هیئت فاطمیه در شب دهم و نماز روز عاشورا در روز دهم محرم و هیئت رزمندگان تاکید کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول