اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد:

لزوم برگزاری عزاداری‌های بی‌آلایش در ماه محرم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم برگزاری عزاداری‌های بی‌آلایش در ماه محرم تاکید کرد.

لزوم برگزاری عزاداری‌های بی‌آلایش در ماه محرم
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم عزاداری هیئت مذهبی حسینیه حضرت رقیه ‌(‌س‌) خرم‌دره در روز هشتم ماه محرم با بیان اینکه مردم شهرستان خرم‌دره عشق و علاقه خاصی به امام حسین‌ (ع‌) و یاران با وفای ایشان دارند، اظهار داشت: مردم شهرستان همه ساله با فرا رسیدن این ایام با برپایی باشکوه عزا‌داری‌ها در محله‌ها و به صورت حرکت دسته‌های عزا‌داری عشق و ارادت خود را به ایشان اعلام می‌کنند.
وی آزادگی و مبارزه با ظلم را از ویژگی‌های امام حسین (ع) دانست و ابراز داشت: در این ایام گریه کردن و سینه زدن از سنت پیامبر اکرم (‌ص‌) است و ما نیز باید در این ایام معنوی و سرشار از عشق و ارادت به این سنت عمل کنیم.
فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم مهیا کردن حسینیه حضرت رقیه ‌(‌س‌) از لحاظ امکانات و رفع نیازهای موجود برای انجام مراسم باشکوه عزاداری تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است این مراسم از صدا و سیمای مرکز زنجان پوشش داده می‌شود.
معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره در این جلسه حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم‌های ملی، مذهبی و فرهنگی را ناشی از شعور بالا‌، آگاهی و بصیرت مردم دانست و حضور همراه با انسجام و وحدت را از افتخارهای شهرستان خرم‌دره عنوان کرد.
مرتضی بنیادی با اشاره به واقعه عاشورا و ماندگاری آن در تاریخ از هیئت امنای حسینیه حضرت رقیه(س) خواست تا برای برگزاری مراسم عزاداری شب هفتم از ماه محرم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول