اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم خبر داد و گفت: از 386 واحد صنفی بازرسی شده در جهرم 14 واحد متخلف شناسایی و به اداره تعزیرات معرفی شدند.

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، رضا جعفرزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ایام ماه محرم و افزایش تقاضای عمومی مردم در تهیه اقلام پرمصرف نذورات در ماه محرم، طرح نظارتی ویژه‌ای با هدف تشدید اقدامات نظارتی، کنترل بازار و احقاق حقوق مصرف کنندگان همزمان در جهرم توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی به مرحله اجرا در آمده است.
وی افزود: بازرسی و نظارت بر عرضه اقلام هدف، از جمله مرغ، گوشت، برنج، روغن، شکر، حبوبات، ظروف یک‌بار مصرف، لوازم صوتی و عزاداری، کالاهای مرتبط با سهمیه نذورات از مهم‌ترین اقدامات بازرسان است.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: در هفته گذشته از 368 واحد صنفی خرده و عمده فروش توسط مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت بازرسی شده و 14 واحد متخلف شناسایی شده‌اند که برای آن‌ها برگ گزارش بازرسی تنظیم و به منظور رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
وی اضافه کرد: 17 گزارش مردمی شامل 9 گزارش تلفنی و هشت گزارش کتبی نیز داشتیم که ما را در امر نظارت بر بازار یاری کرده‌اند.
جعفرزاده تصریح کرد: همشهریان جهرمی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از قبیل گران‌فروشی، فروش اجباری کالا، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور از طریق تماس با تلفن 124 ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم گزارش‌های خود را مطرح کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول