اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت یکپارچه در ظهر روز تاسوعا؛

تجمع 20 هزار نفری عزاداران در غرق‌آباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی غرق‌آباد از تجمع 20 هزار نفری عزاداران حسینی(ع) در ظهر روز تاسوعای حسینی در این شهر خبر داد.

تجمع 20 هزار نفری عزاداران در غرق‌آباد برگزار می‌شود
ابوالفضل باباشلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طبق سنت قدیمی در روز تاسوعای حسینی تمام روستاهای اطراف غرق‌آباد در قالب هیئت‌های عزاداری به سطح شهر غرق‌آباد آمده و با تجمع در مرکز شهر به صورت منسجم و یکپارچه به عزاداری می‌پردازند.
وی تصریح کرد: در عصر روز تاسوعا نیز تمامی هیئت‌ها به بارگاه امامزاده روستای بالق‌لو رفته و در محضر امامزاده به عزاداری دسته جمعی می‌پردازند.
رئیس شورای اسلامی غرق‌آباد تعزیه‌خوانی، برگزاری آیین‌های سنتی، توزیع نذری،‌ نوحه‌خوانی، زنجیرزنی، برگزاری مراسم آتش زدن خیمه‌ها و... را از دیگر برنامه‌های این شهرستان در ماه محرم برشمرد.
باباشلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای عملیات راهسازی در ورودی غرق‌آباد گفت: اجرای کند عملیات راهسازی در ورودی شهر غرق‌آباد که بیش از دو سال طول کشیده است، موجب نارضایتی مردم این شهر را به همراه داشته که می‌طلبد مسئولان راه و ترابری نظارت بیشتری بر نحوه اجرا و پیشرفت این پروژه داشته باشند.
وی همچنین از قول مساعد فرماندار مبنی بر اختصاص اعتبار لازم به منظور تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه مدرسه آزادی خبر داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول