اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان تاکید کرد:

برگزاری عزاداری به شکل سنتی و بدون آسیب فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان بر لزوم برگزاری مراسم عزاداری حسینی به شکل سنتی و به دور از آسیب‏های فرهنگی تاکید کرد.

برگزاری عزاداری به شکل سنتی و بدون آسیب فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی صبح امروز در نشستی با دست‏اندرکاران فرهنگی این شهرستان، فعالیت‏های این اداره را به مناسبت ماه محرم تشریح کرد.
وی افزود: اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد، هیئت‏های مذهبی و حسینیه‏های شهری و روستایی، برگزاری جلسات مکرر با شورای هیئت‏های مذهبی و کانون مداحان در راستای برگزاری مراسم عزاداری سنتی و به دور از آسیب‏های فرهنگی از جمله این فعالیت‏هاست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان تصریح کرد: برگزاری همایش  روسای هیئت‏های مذهبی و مداحان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دامغان با حضور مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز انجام شد.
وی همچنین از ابلاغ به هیئت‏های مذهبی جهت معرفی دو نفر به عنوان همیار پلیس در ماه محرم به منظور ایجاد نظم در برنامه‏های هیئت‏های مذهبی و برگزاری جلسه با حضور فرماندار و امام جمعه دامغان در خصوص دسته‏روی و عزاداری روزهای نهم، دهم و یازدهم محرم به عنوان دیگر برنامه‏های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان به مناسبت محرم و صفر یاد کرد.
تقوی، سرکشی و بازدید از برنامه‏های مساجد، حسینیه‏ها و هیئت‏های مذهبی، هماهنگی با کانون مداحان شهرستان جهت اعزام مداح به مجالس و محافل حضرت امام حسین (ع)، توزیع بروشور بهداشتی با همکاری شبکه بهداشت شهرستان بین هیئت‏های مذهبی در خصوص اجرای موارد بهداشتی در اطعام، پذیرایی و ایجاد تبلیغات متمرکز هیئت‏های مذهبی را از دیگر برنامه‏های تبلیغات اسلامی دامغان به مناسبت ماه محرم امسال برشمرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول