اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد؛

صدور 9 هزار شناسنامه مکانیزه در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس ثبت احوال دشتستان از صدور بیش از 9 هزار شناسنامه مکانیزه در این شهرستان خبر داد.

صدور 9 هزار شناسنامه مکانیزه در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مرتضی ایزدی صبح امروز در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی این شهرستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ استان است و از نظر جمعیتی نیز بیشتر از سایر شهرستان‌ها جمعیت دارد.
وی افزود: تلاش زیادی برای ثبت به‌هنگام وقایع حیاتی در این شهرستان انجام می‌شود و امیدوار هستیم در انجام وظایف محوله به موفقیت لازم برسیم.
رئیس ثبت احوال دشتستان بر شناسایی موانع و مشکلات ثبت وقایع حیاتی در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اتخاذ تدابیر لازم برای رفع موانع و مشکلات ثبتی از وظایف مهم شورای هماهنگی شهرستان است.
ایزدی بر ارائه هشت هزار و 950 مورد خدمات سه‌جلدی ثبتی به صورت میانگین در هر ماه خبر داد و اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ هزار و 594 شناسنامه مکانیزه برای نوزادان و بزرگسالان در دشتستان صادر شده است.
وی اضافه کرد: صدور پنج هزار و 859 کارت ملی و دو هزار و 507 مورد ثبت ازدواجی و در کل ۷۲ هزار و 206 خدمات ارائه شده در هشت ماه سالجاری به مردم دشتستان نیز از دیگر خدمات ثبت احوال دشتستان در سال جاری است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان نیز ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به اهمیت ثبت وقایع حیاتی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری آمار و اطلاعات نیاز مبرم جامعه برای برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات مهم از ضروریات ثبت وقایع حیاتی شهرستان است.
بخشعلی دهقایدی بر همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی و مرتبط تا رسیدن به حد انتظار دولت یعنی محقق شدن ثبت وقایع حیاتی به طور 100 درصد تاکید کرد.
وی افزود: تمام بخشداران و شهرداران و دهیاران و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و همچنین شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها و اداره پزشکی قانونی شهرستان مکلفند همکاری لازم را با اداره ثبت احوال در زمینه ثبت وقایع تولد و وفات به عمل آورند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول