اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

آیت‌الله نجومی شناسنامه کرمانشاه بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: آیت‌الله سیدمرتضی حسینی نجومی شناسنامه کرمانشاه بود.

آیت‌الله نجومی شناسنامه کرمانشاه بود
عبدالرضا میرزائیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله نجومی شخصیتی بزرگ در علم وفقه و هنر بودند و با اشرافی که بر شهر داشتند گره‌گشای بسیاری از گرفتاری‌های مردم بودند.
وی در آستانه سالگرد مرحوم آیت‌الله نجومی، افزود: آیت‌الله سیدمرتضی حسینی نجومی از بزرگان کرمانشاه بود، در واقع ایشان شناسنامه شهر کرمانشاه بودند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: مرحوم آیت‌الله نجومی با برگزاری کلاس‌های مختلف در مباحث دینی و مسائل هنری، حق زیادی بر گردن کرمانشاهیان دارند و از برکت وجودشان، اساتید برجسته‌ای تربیت شدند و در حال خدمت به جامعه هستند.
وی تصریح کرد: ساده زیستی آیت‌الله نجومی از نکات برجسته زندگی ایشان است، این نکته باید برای ما الگو باشد.
این مقام مسئول بیان کرد: افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت، این عالم برجسته و هنرمند وارسته را ارج می‌نهادند و از محضر ایشان استفاده می‌کردند و این موضوع موجب اتحاد و همدلی مردم کرمانشاه بود.
میرزائیان خاطرنشان کرد: در آستانه سالگرد مرحوم آیت‌الله نجومی باید زندگی فردی و اجتماعی این عالم ربانی را اسوه قرار دهیم.
شایان ذکر است، علامه فاضل آیت‌الله سید‌مرتضی حسینی‌نجومی هنرمندی فرزانه و شناخته شده در جهان اسلام، مفسری بزرگ در حوزه قرآن و کلام و از چهره‌های ماندگار کشور بود که پس از عمری تلاش و کوشش در عرصه تبلیغ دین و معنویت و تربیت فضلا و طلاب و هنرمندان شاخص، انتشار و تألیف کتب و تفاسیر مختلف آبان‌ ماه سال 88 در سن 81 سالگی در کرمانشاه به رحمت ایزدی پیوست که متعاقب آن رهبر معظم انقلاب، رؤسای سه‌ قوه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مرکز مدیریت این حوزه و بسیاری از شخصیت‌های ممتاز کشوری و بین‌المللی با پیام‌های تسلیتی این مصیبت را به مردم کرمانشاه تعزیت گفتند و در استان کرمانشاه یک روز تعطیل و سه روز عزای عمومی اعلام شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول