اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران:

مردم، علما و روحانیت را شناسنامه نظام می‌دانند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادگاه ویژه روحانیت استان مازندران با اشاره به اعتماد مردم به علما گفت: مردم، علما و روحانیت را شناسنامه نظام می‌دانند.

مردم، علما و روحانیت را شناسنامه نظام می‌دانند
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادگاه ویژه روحانیت استان مازندران صبح امروز در گردهمایی علما و روحانیت شهرستان سوادکوه که در مسجد صاحب الزمان شیرگاه برگزار شد، با اشاره به این مطلب که نفس اماره مهم‌ترین دشمن انسان و شهرت طلبی از بدترین آن است، گفت: علما و روحانیت در توجه به اخلاق و رفتار خود به الگوی جامعه اسلامی توجه لازم را داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مجتهدزاده گفت: خطراتی که به روح وارد می‌شود بیشتر از خطرات جسمی است و اخلاق حسنه و دینی موجب آرامش فردی و تاثیر اجتماعی می‌شود.
وی افزود: دنیای استکبار و سردمداران جنگ نرم تلاش می‌کنند احساس نیاز مردم به علما و روحانیت را کمرنگ کنند تا به اهداف استعماری و ضد دینی خود دست یابند.
مجتهدزاده با تاکید بر اینکه ریشه‌های اعتقادی مردم بر پایه اعتماد به علما استوار است، گفت: مردم به عبا و عمامه علما که میراث پیامبر اکرم (ص) است اعتماد دارند و ما باید با این ویژگی به تبلیغ بیشتر دین و ولایت و نظام بپردازیم.
وی خواستار ارتباط نزدیک‌تر علما با مردم شد و گفت: صبر و حلم و خوش رفتاری روحانیت باید مورد توجه قرار گیرد تا در امر تبلیغ دینی به موفقیت بیشتری دست یابند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران با بیان این مطلب که ریشه‌های دیانت و معنویت در مردم را باید باورمند کنیم، گفت: تبلیغات گسترده و ریشه‌ای دینی باید از مدارس آغاز و در دانشگاه‌ها و سطح جامعه نهادینه شود.
مجتهدزاده خاطرنشان کرد: مردم، علما و روحانیت را شناسنامه نظام می‌دانند و اقتدار تنها حکومت شیعی جهان در گرو تلاش هر چه بیشتر همه معتقدان به این نظام است.
انتهای پیام/م30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول