اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه رودهن:

همچون عاشورائیان قرآن سرلوحه کارهایمان باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: باید همچون عاشورائیان، قرآن مجید سرلوحه زندگی و کارهایمان باشد.

همچون عاشورائیان قرآن سرلوحه کارهایمان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمدابراهیم سراج که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد دماوند و در مراسم فرهنگی ایام عزاداری اباعبدالله در این واحد دانشگاهی سخن می‏گفت، اظهار داشت: قرآن کتاب خدا و تنها کتابی بوده که تحریف نشده و همچنین معجزه مهم پیامبر اسلام است.
وی بیان داشت: به همین دلیل، قرآن باید سرلوحه زندگی همگان باشد، همان طور که امام حسین (ع) و یارانش این عقیده را داشتند.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: امام حسین (ع) یک روز مانده به عاشورا مهلتی یک روزه می‏خواهد و می‏گوید که مهلت می‏خواهیم تا نماز بخوانیم، دعا کرده و قرآن تلاوت کنیم.
سراج در این جلسه به معجزه بودن قرآن و هدایتگری و اهمیت آن در زندگی انسان‏ها اشاره کرد و بیان داشت: قرآن کتابی بوده که در آن نکات و اشارات علمی فراوانی هم آمده و تاکنون هیچ مسئله علمی آیات آن را رد نکرده است.
وی سپس به برخی از پیش‏بینی‏های علمی قرآن اشاره کرد و گفت: عدم توانایی در آوردن یک آیه شبیه قر‏آن، تفاوت سرانگشتان انسان‏ها با یکدیگر، تشکیل منظومه شمسی از دخان یا دود و حرکت انتقالی خورشید و امثال آن از نکات علمی متعدد است که در قرآن کریم آمده است و این کتاب را از دیگر کتاب‏های آسمانی فعلی متمایز کرده است.
سخنران مراسم محرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با این توضیح که قرآن چه اهمیت والایی در زندگی بشر دارد، عنوان کرد: همچون امام حسین (ع) که می‏گوید در شب واقعه‏ای عظیم مثل عاشورا می‏خواهد قرآن بخواند، باید همه عاشقان اباعبدالله نیز به این کتاب راهگشای زندگی توجه فراوانی داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول