اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس:

اهتمام به مباحث قرآنی جدی باشد

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از توجه بیش از حد به موضوعات مادی و عمرانی از سوی همه مسئولان و نمایندگان گفت: لازم است اهتمام به مباحث قرآنی در جامعه جدی باشد.

اهتمام به مباحث قرآنی جدی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه صبح امروز در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج اظهار داشت: لازم است اعتنا و اهتمام به ‌مسایل فرهنگی به ‌خصوص مباحث قرآنی جدی و آنی باشد. 
هدایتخواه، رشد معنوی، دینی و فرهنگی جامعه را امری بسیار ضروری دانست و ابراز داشت: اگر جامعه به لحاظ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و در هر شاخص دیگری توسعه یابد اما به لحاظ معنوی غنی نشود به بن بست خواهد رسید، همچنان که نظام سرمایه‌داری و دشمنان استکباری ما امروز به بن‌بست رسیده‌ و به زانو درآمده‌اند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، بخشی‌نگری و توسعه نامتوازن را امری مضر دانست و افزود: باید همه موضوعات به موازات خود توسعه یابند و مسائل معنوی و دینی آن هم در کشوری که اساس نظام آن الهی است، در صدر امور قرار بگیرد.
هدایتخواه، توجه به خواسته‌های معنوی و فرهنگی مردم را امری بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: همه رسانه‌های نوشتاری و الکترونیکی و در پیشانی آنها صدا و سیما برای روشنگری مردم در راستای خواسته‌ها و مطالبات به‌حق فرهنگی آنها تلاش جدی و بیشتری داشته باشند.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اینکه همیشه از مشکلاتی چون راه، گاز، جاده، آب و مسائل اقتصادی و مواردی دیگر دامن زده شود اما موضوعات فرهنگی و به‌خصوص معنوی و دینی مطرح نشود و یا به آن کمتر پرداخته شود، شایسته مردم دیندار، ارزشی و ولایت‌مدار ما نیست.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دولت نهم و تداوم آن در دولت دهم به این مسئله توجه شده است و دور سوم سفرهای استانی با رویکرد مسائل فرهنگی بود و باید در راهبردها و رویکردها از سوی مسئولان استانی هم به این امر توجه بیشتری شود. 
هدایتخواه تاکید کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم انتظار می‌رود به این مهم بیش از پیش توجه جدی داشته باشند و نه تنها به نیازهای مادی و معیشتی مردم بلکه بیش از آن به نیازهای فرهنگی، معنوی و دینی و خواسته‌های الهی مردم و جامعه اهتمام ورزند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول