اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی معلولان انجام شد؛

اهدای خون توسط معلولان زنجانی

خبرگزاری فارس: در روز جهانی معلولان، معلولان زنجان با حضور در پایگاه‌ انتقال خون زنجان اقدام به اهدای خون کردند.

اهدای خون توسط معلولان زنجانی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بازرس جامعه معلولان زنجان بعد از ظهر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه معلولان به مانند دیگر افراد جامعه حق زندگی دارند، اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی معلولان آنها در پایگاه انتقال خون حاضر شده و اقدام به خون‌دهی کرده‌اند.
مریم آذرگون افزود: معلولان ممکن است، مشکلات جسمی داشته باشند ولی نباید این امر به معنای محرومیت‌‌های دیگر برای آنها محسوب شده و زمینه جامعه گریزی آنها را فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه جامعه معلولان در سال 88 تاسیس شده است، تصریح کرد: جامعه معلولان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی نیز فعالیت می‌کنند.
بازرس جامعه معلولان زنجان، مسئول جامعه معلولان زنجان را نرگس حیدری معرفی کرد و گفت: نشانی دفتر این جامعه در خیابان جاوید جنب پلیس به اضافه 10 قرار دارد.
آذرگون، حسین داداشی، احمد بابایی، جلال چرمی و مهدی قنبری را از جمله معلولان حاضر در سازمان انتقال خون معرفی کرد و گفت: این افراد به صورت داوطلبانه برای خون دادن حاضر شده‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول