اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پایگاه انتقال خون ملایر:

وضعیت اهدای خون در ملایر مطلوب است

خبرگزاری فارس: مسئول پایگاه انتقال خون ملایر گفت: وضعیت اهدای خون در شهرستان ملایر رضایت‌بخش است.

وضعیت اهدای خون در ملایر مطلوب است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمد زنداکبری ‌در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اهدای خون در شهرستان ملایر بسیار رضایت‌بخش است، اظهار کرد: سالانه 7 تا 8 هزار واحد خون در شهرستان ملایر اهدا می‌شود که از این نظر جایگاه خوبی را داریم.
وی با بیان اینکه بیشترین خون اهدا شده در چهار بیمارستان مهر، امام حسین(ع)، غرضی و علیمرادیان نهاوند مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: در موارد نیاز خون‌های اهدایی به همدان و برخی مناطق کشور نیز فرستاده می‌شود.
مسئول پایگاه انتقال خون ملایر تصریح کرد: رنج سنی اهداکنندگان خون در ملایر 35 تا 47 سال است که بیشترین افراد سه تا چهار بار در سال خون اهدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه بیشترین فصل اهدای خون سه ماه نخست سال است، تجهیزات پایگاه انتقال خون ملایر را رضایت‌بخش خواند و ادامه داد: پایگاه انتقال خون ملایر که در سال 88 به بهره‌برداری رسیده نوپاست که تا قبل از آن زیر نظر شبکه بهداشت و درمان و به صورت بانک خون بوده است.
زنداکبری افزود: به این پایگاه از سوی بهداشت و درمان کمک‌های مادی و معنوی می‌شد اما در حال حاضر این کمک‌ها کم و بسیار ناچیز شده است.
وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان ملایر اظهار کرد: بیشتر خون اهدایی در شب‌های قدر است که بیش از 100 واحد خون اهدا می‌شود.
مسئول پایگاه انتقال خون ملایر در پایان سخنانش افزود: در روز تاسوعا و عاشورا نیز اهدای خون داریم که از مردم می‌خواهیم که در تاسوعا و عاشورای امسال نیز نسبت به این امر خداپسندانه اقدام کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول