اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتقال خون کرمان:

مردم کرمان مشارکت خوبی در اهدای خون دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: مردم استان کرمان مشارکت خوبی در زمینه اهدای خون دارند که این ناشی از فرهنگ والای مردم است.

مردم کرمان مشارکت خوبی در اهدای خون دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان کرمان، محمدرضا مهدی‌زاده اظهار داشت: در اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و به منظور خدمات‌رسانی بهتر و دستیابی آسان و سریع مراجعان به خدمات قابل ارائه در اداره کل انتقال خون استان میز خدمت ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه میز خدمت پاسخگوی ارباب‌رجوع  است، تصریح کرد: مراجعان با حضور به میز خدمت، خدمت مورد نیاز خود را از طریق این میز دریافت می‌کنند.
مهدی‌زاده افزود: با توجه به اینکه اکثر مراجعان به این مرکز اهداکنندگان خون هستند، می‌طلبد بیشترین همکاری و مساعدت را به مراجعان ارائه کرد.
وی بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی نیز هیچ موردی را در ارتباط با برخورد نامناسب کارکنان و عدم توجه و رسیدگی لازم به امور مردم را از این اداره کل عنوان نکرده‌اند.
وی با تقدیر و تشکر و رضایت از استقرار میز خدمت گفت: هدف خدمت به مردم است که باید به بهترین شیوه انجام شود.
مدیرکل انتقال خون استان کرمان بیان کرد: امیدواریم در پاسخگویی و بهبود رضایت ارباب ‌رجوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات خوبی ارائه دهیم که موجب صرفه‌جویی در رفت و آمد، هزینه و زمان برای مراجعان می‌شود.
وی افزود: موضوع عدم تکریم ارباب‌رجوع و رفتار نامناسب برخی کارمندان در دستگاه‌های اجرایی همواره یکی از گلایه‌های مراجعه کنندگان به ادارات دولتی بوده است.
مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: تمام واحدهای اجرایی دارای ارباب رجوع، اطلاعات لازم در زمینه شرایط، روش و مدت زمان انجام هر یک از وظایف خود را که مستقیم در ارتباط با ارباب رجوع است، تنظیم و تدوین کرده و در اختیار ارباب رجوع قرار می‌دهند.
وی گفت: مردم استان کرمان مشارکت خوبی در زمینه اهدای خون دارند که این ناشی از فرهنگ والای مردم در دیار کریمان است و موجب شده که خون مورد نیاز بیماران همیشه به موقع به دست آنها برسد.
مهدی‌زاده اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه‌های سرد پاییز و زمستان از مردم درخواست می‌کنم که با اهدای خون سالم خود بیش از پیش ما را در اجرای وظیفه یاری کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول