اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مداحان گلستان:

1500 مداح گلستانی شناسایی شده‎اند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون مداحان گلستان گفت: تاکنون 1500 مداح گلستانی شناسایی شده‎اند.

1500 مداح گلستانی شناسایی شده‎اند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین کبیر ظهر امروز در جمع کانون مداحان گرگان با اشاره به انگیزه شکل‌گیری کانون مداحان اظهار داشت: پیرامون توصیه‌های مقام معظم رهبری و مراجع اعظم در قالب سیاست کلان تبلیغات اسلامی کشور موضوع سازماندهی این تشکل مدنظر بود.
وی تصریح کرد: دغدغه مقام معظم رهبری به حمدالله با شکل‌گیری کانون مداحان و اقداماتی که این کانون در راستای هدایت و ساماندهی مداحان انجام داده تا اندازه زیادی رفع شده است.
کبیر با اشاره به اقدامات کانون مداحان استان گلستان خاطرنشان کرد: در این کانون مداحان و ذاکران اهل بیت خود را برای ارتقاء سطح  غلامی آماده کرده‌اند و با حضور در کلاس آموزشی مداحی در  دو دوره و با شرکت در آزمون پایان دوره و کسب نمره قبولی برای آنها گواهی صادر شده است.
مسئول کانون مداحان گلستان با بیان اینکه 110 مداح گلستانی در دوره‎های آموزشی حضور داشته‎اند، خاطرنشان کرد: کلاسی‎های مداحی در زمینه امام و معصوم شناسی با حضور استاد حکیمی، کلاس آواها و نغمه‌ها با حضور استاد کاظمی و کلاس قرآن و نوحه‌خوانی با حضور استاد یازرلو در دو دوره برگزار شد.
وی اذعان داشت: علاوه بر این کلاس‎ها کارگاه‎های آموزشی با حضور استاد برجسته این حوزه نیز برگزار شده که در رسیدن به هدف بسیار موثر بوده است اخیرا هم از شاعر آئینی کشور استاد حاج غلامرضا سازگاری در آستانه ورود به ماه محرم دعوت کرده‌اید و جلسات متعددی در گرگان، گنبدکاووس، کردکوی و بندرگز داشته‌اند که اکثریت مخاطبین آن را مداحان استان تشکیل می‎دادند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول