اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

مداحان اشعار سنگین و با محتوا بخوانند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه دهه محرم بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی در بین مردم به خصوص جوانان است، گفت: مداحان برای تبیین هر چه بهتر اهداف عاشورا و قیام کربلا باید اشعار سنگین و با محتوا بخوانند.

مداحان اشعار سنگین و با محتوا بخوانند
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب پیش از ظهر امروز در جمع هیئت‌های عزاداری این شهرستان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد قیام خونین امام حسین (ع) و یارانش اظهار داشت: برنامه‌ریزی درست جهت برگزاری برنامه‌های دهه محرم و ایام صفر ضروری بوده و ما را در انجام هر چه بهتر برنامه‌ها یاری می‌کند.
وی در ادامه به تاریخچه شکل‌گیری اسلام اشاره کرد و افزود: آنهایی که از اول با پیامبر مخالف بودند در بحبوحه موج اسلام خواهی در زمان پیامبر سکوت کرده و با ارتحال آن حضرت وصیت آن بزرگوار در خصوص اهل بیتش را فراموش کردند.
رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: نه تنها حق ولایت اهل بیت را غصب کرده بلکه بر روی آنها تیغ کشیده و آنها را به شهادت رساندند که واقعه عاشورا دلیل این مدعا است.
حسینی‌طلب در ادامه افزود: آن چیزی که باعث شد مکتب اسلام راستین زنده بماند خون سرخ سیدالشهدا و روشنگری‌های امام سجاد و حضرت زینب بود که امروزه رساندن این پیام بردوش ما هیئتی‌ها و مبلغان دینی است.
وی درادامه به سخنی از حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: همان‌طور که امام فرمود: "ما هرچه داریم از محرم و صفر است،" حقیقتی است که امروزه آن را احساس می‌کنیم و همین حرکت‌های عظیم هیئت‌های مذهبی و عزاداری در عرصه‌های مختلف نظام ما را بیمه کرده و از سوی دیگر انقلاب ما را الگوی بیداری کشورهای اسلامی قرار داده است.
رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه یادآور شد: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مذهبی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که هیئت‌های مذهبی باید آن را رعایت کنند.
حسینی‌طلب تشکیل ستاد ساماندهی هیئت‌ها را ضروری دانست و گفت: استفاده از اشعار سنگین و با محتوا در برنامه‌های عزاداری و مشخص کردن زمان آغاز و پایان مراسم عزاداری‌ها در شب راه‌هایی است که در انجام برنامه‌ها ما را یاری می‌کند.
در این مراسم از سوی اداره تبلیغات اسلامی بسته‌های فرهنگی بین مسئولان هیئت‌ها توزیع شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول