اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مداحان استان کردستان خبر داد:

عضویت 257 مداح کردستانی در بسیج مداحان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مداحان استان کردستان از عضویت 257 مداح این استان در بسیج مداحان خبرداد.

عضویت 257 مداح کردستانی در بسیج مداحان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی فرامرزی پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی بصیرتی مداحان، مدیران هیئت‌های مذهبی و گروه‌های مولودی خوانی شهرستان سنندج، اظهار داشت: در این برهه زمانی که هجمه‌های فرهنگی دشمنان باورهای عمیق دینی و مبانی اعتقادی جامعه را مورد هجوم قرار داده است، توجه بیش از پیش به هیئت‌های مذهبی و فعالان این حوزه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی به برنامه‌های سازمان بسیج مداحان در راستای تحقق این مهم اشاره کرد و  افزود: سازمان بسیج مداحان در استان یک سازمان نوپا است، اما خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای حفظ و انسجام و ساماندهی فعالیت‌های مداحان و هیئت‌های مذهبی و گروه‌های مولودی خوان انجام داده است.

*فعالیت 441 هیئت مذهبی در کردستان
وی اظهار داشت: در حال حاضر 39 شاعر آینی، 366 نفر مداح، 441 هیئت مذهبی و 36 گروه مولودی‌خوان در قالب 257 نفر عضو سازمان بسیج مداحان استان است.
به گفته رئیس سازمان بسیج مداحان استان کردستان، این افراد با همت و تلاشی خستگی ناپذیر در راستای نشر آموزه‌های دینی و آشنایی اقشار مختلف مردم با مکارم اخلاقی و سیره ائمه اطهار(ع) در سراسر استان گام  می‌دارند.
فرامرزی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی در حوزه آموزش، خدمات دهی و انسجام بخشی برای جامعه مداحان در نظر گرفته شده است که در ایام مختلف سال برگزار می‌شود.
وی، الگوسازی و ارائه الگوهای برتر دینی و انقلابی از طریق جامعه مداحان، برپایی هیئت‌های عزاداری و برگزاری آموزش‌های توجیهی بصیرتی با محوریت گسترش معنویت و تفکر بسیجی، تعمیق معرفت، ترویج مبانی ارزش‌های ائمه اطهار(ع) و آسیب‌شناسی جامعه مداحی را از مأموریت‌های اصلی سازمان بسیج مداحان برشمرد.
رئیس سازمان بسیج مداحان استان کردستان اظهار داشت: همزمان با ایام محرم به منظور ساماندهی و هماهنگی هرچه بیشتر هیئت‌های مذهبی در سطح استان، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی توجیهی بصیرتی در همه شهرستان‌ها برگزار شده است.
فرامرزی تصریح کرد: سازمان بسیج مداحان به منظور ساماندهی حفظ، انسجام و ارائه الگوی مناسب به جامعه مداحان، آموزش و ارتقای سطح معلومات در راستای تخصص مداحان و جلوگیری از انحرافات و بدعت‌ها در مراسمات مذهبی تشکیل شده و آماده ارائه خدمات به مداحان و فعالان هیئت‌های مذهبی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول