اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فیروزکوه؛

8 برابر اعتبار مصوب تسهیلات دانشجویی پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مسئول صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: هشت برابر اعتبارات مصوب این صندوق به دانشجویان تسهیلات پرداخت شده است.

8 برابر اعتبار مصوب تسهیلات دانشجویی پرداخت شد
ناصر رحیمی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امسال به یک‌هزار و 200 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، تسهیلات اعطا شده است.
وی اضافه کرد: این تسهیلات در قالب وام‏های کوتاه‌مدت، تقسیط شهریه به همراه گرفتن چک و سفته از دانشجویان و وام‏های دولت در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.
مسئول صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تصریح کرد: همچنین نزدیک به 30 نفر از دانشجویان این دانشگاه از تسهیلات ازدواج بهره‏مند شدند.
رحیمی با اشاره به شرایطی که برای پرداخت وام به دانشجویان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: برای دریافت وام دانشجو نباید بیشتر از یک ترم مشروط شده باشد و به همه دانشجویان ترم آخر تنها وام‏های کوتاه‏مدت واگذار می‏شود و در غیر این شرایط برای پرداخت وام مشکلی وجود ندارد.
وی بیان کرد: برای گرفتن تسهیلات دانشجویی، دانشجو باید یک ضامن معتبر به همراه یک فقره چک یا گواهی معتبر صادر شده از دفترخانه‏های رسمی داشته باشد.
مسئول صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود: وام‏هایی که به صورت کوتاه‌مدت اعطا می‌شود، پرداخت اقساط آن به صورت شش ماهه و برای وام‌های میان‌مدت به صورت 36 ماهه است.
رحیمی اضافه کرد: همچنین اقساط وام‌های بلندمدت دانشجویان باید بعد از فارغ‏التحصیلی پرداخت شود.
وی اظهار داشت: برای خانواده‏هایی که چند دانشجوی در حال تحصیل در دانشگاه آزاد دارند، طبق بخش‏نامه‏ها، اعتبارات در نظر گرفته که این دانشجویان می‏توانند بخش عمده و قالب شهریه خود را به صورت بلندمدت پرداخت کنند.
مسئول صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه بیان کرد: این دانشگاه دارای یکی از برترین و فعال‏ترین صندوق‌های رفاه دانشجویی در کشور در زمینه اعطای وام‌های بلندمدت است.
رحیمی ادامه داد: هر ساله تقریباً پنج برابر اعتبارات مصوب به دانشجویان تسهیلات اعطا می‌شود که این امر به لطف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، مسئول ستاد تسهیلات و سایر مسئولان تحقق یافته است.
وی تاکید کرد: سال گذشته موفق شدیم که هشت برابر اعتبارات مصوب صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، به دانشجویان تسهیلات پرداخت کنیم.
مسئول صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: به اندازه کافی اعتبارات برای پاسخگویی به دانشجویان تامین شده است.
رحیمی افزود: با مساعدت و حمایتی که مسئولان صندوق مالی و ریاست این دانشگاه دارند و همچنین با استقبال و همکاری خوبی که دانشجویان در زمینه پرداخت به موقع اقساط از خود نشان می‌دهند، می‏توان گفت که اهداف صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه رو به پیشرفت و توسعه است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول