اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشتخوار خبر داد:

اعطای تسهیلات به متقاضیان راه‌اندازی مشاغل‌خانگی

خبرگزاری فارس: فرماندار رشتخوار گفت: تسهیلات بانکی به متقاضیان راه‌اندازی مشاغل خانگی اعطا می‌شود.

اعطای تسهیلات به متقاضیان راه‌اندازی مشاغل‌خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هاشم جنگی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های عامل شهرستان رشتخوار با اشاره به وعده دولت برای ایجاد 2.5 میلیون شغل پایدار در کشور تا پایان سال جاری اظهار داشت: همکاری بانک‌ها در عمل به بخشنامه‌های ابلاغی از قبیل عدم نیاز به معرفی ضامن کارمند توسط متقاضیان اخذ تسهیلات و کفایت معرفی ضامن معتبر، نقش بسزایی در تحقق وعده دولت و بهبود وضعیت معیشتی ساکنان مناطق کم‌برخوردار دارد.
وی درباره شعار دولت دهم درباره ایجاد دولت الکترونیک اضافه کرد: یکی از ملزومات مورد نیاز برای دستیابی به این مهم در سطح شهرستان رشتخوار، نصب دستگاه‌های عابر بانک در شهرهاست که سبب برطرف شدن مشکلات شهروندان در دریافت یارانه‌ها می‌شود.
فرماندار رشتخوار در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اطلاع‌رسانی بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی درباره اطلاعیه اخیر بانک مرکزی مبنی بر تقسیط بدهی‌های واحدهای تولیدی شد.
جنگی ادامه داد: با هدف روان‌سازی و تسریع در امور بانکی، از این پس بانک‌های عامل شهرستان استعلام متقاضیان تسهیلات کشاورزی و دامداری را صرفا از طریق نظام صنفی کشاورزان و دامداران و بدون نیاز به مکاتبه با شوراهای اسلامی پیگیری می‌کند.
وی اظهار داشت: با توجه به نیاز شهرستان، پیگیری‌های لازم برای استقرار شعب بانک ملت و مسکن در رشتخوار، افتتاح شعب بانک ملی و صادرات در شهر جنگل و نیز احداث بانک ملی در مرکز دهستان آستانه از سوی فرمانداری در حال انجام است.
فرماندار رشتخوار در پایان از بانک‌های عامل شهرستان خواست تا پرداخت وام ازدواج را بر اساس ضوابط و پس از استعلام از شوراهای اسلامی شهر و روستا از اولویت‌های کاری خود بدانند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول