اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

عدم ارائه تسهیلات 28 واحد تولیدی صنعتی مرند را نیمه‌تعطیل کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار مرند گفت: عدم اختصاص تسهیلات لازم موجب نیمه‌تعطیل شدن 28 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ صنعتی این شهرستان شده است.

عدم ارائه تسهیلات 28 واحد تولیدی صنعتی مرند را نیمه‌تعطیل کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مرند بهنام رضوانی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مرند، با اشاره به اینکه بیش از 400 کارگاه بزرگ و کوچک در شهرک‌های صنعتی مجوز تاسیس دارند،اظهار داشت: اما 28 واحد از این کارگاه‌های تولیدی و صنعتی به علت عدم اختصاص اعتبارات و تسهیلات لازم نیمه فعال هستند و در صورت تخصیص اعتبارات بانکی برای600 نفر اشتغال مستقیم به وجود می‌آید.

مرند 25 هزار بیکار دارد
وی از کمبود خدمات رفاهی سرمایه‌گذاری‌های کلان برای سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی مرند انتقاد و از مسئولان خواست با توجه به علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران در رفع کمبود امکانات و ایجاد شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذاران با وجود استعدادهای بالقوه و وجود بیش از 25 هزار نفر بیکار در شهرستان با تحصیلات بالا بیشتر سعی و تلاش کنند.
وی همچنین از اختصاص 400 میلیون تومان اعتبار برای شهرک صنعتی دوم و 300 میلیون تومان برای شهرک صنعتی زنوز در سال‌ جاری خبر داد.
مجید یاری‌گر مدیر‌عامل شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست از واگذاری زمین در شهرک‌ها برای احداث کارگاه‌های کوچک به طور مستقیم برای سرمایه‌گذاران در بخش صنعت و تولید خبر داد.
وی افزود: در شهرک صنعتی مرند 24 کارگاه کوچک وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند در این شهرک از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.
در این نشست مسائل و مشکلات حقوقی شهرک‌های صنعتی دوم مرند و ناحیه صنعتی زنوز مورد بررسی و تصمیماتی در خصوص تسریع در حل مشکلات این مراکز صنعتی اتخاذ شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول