اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد و از ابتدای سال جاری؛

134 مددجوی باشتی تسهیلات خودکفایی دریافت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی باشت گفت: در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد، تعداد 134 مددجوی باشتی از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات خودکفایی دریافت کردند.

134 مددجوی باشتی تسهیلات خودکفایی دریافت کردند
سید عبدالحمید ولی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: کمیته امداد در دهه سوم انقلاب اکنون اهداف خود را در توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش دنبال می‌کند.
این مسئول حمایتی در شهرستان باشت ابراز داشت: در چارچوب این سیاست راهبردی سعی ما در این نهاد بر این است که مددجویان خود را در راه توانمندسازی با ارائه تسهیلات یاری کنیم.
ولی‌پور با بیان این‌که شهرستان باشت در زمینه‌های گوناگون از جمله کشاورزی می‌تواند مسیر را برای توانمندسازی مددجویان هموار کند، ابراز داشت: در این راه از هرگونه کمک و راهنمایی به مددجویان دریغ نخواهیم کرد.
 وی با اشاره به این‌که در سال جاری 134 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی تسهیلات خودکفایی و خانگی دریافت کرده‌اند، بیان داشت: با توجه به اهمیت اشتغال و حمایت از مددجویان این نهاد و همچنین ایجاد  اشتغال پایدار، بیش از 717 میلیون ریال تسهیلات از منابع کمیته امداد و مابقی از تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.
وی پرداختی به هر مددجوی این شهرستان را 7 تا 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف از جمله دامداری، کشاورزی، مشاغل خانگی، تولیدی و خدماتی پرداخت شده است.
ولی‌پور با بیان این‌که شهرستان باشت تعداد هزار و 345 خانوار زیر پوشش کمیته امداد دارد، بیان داشت: ما نیز به عنوان خدمت‌گزار محرومان و مستضعفان در این نهاد حمایتی سعی خواهیم کرد با برنامه‌های مختلف توانمندسازی به سوی هدفی حرکت کنیم که در آینده از تعداد مددجویان کمیته امداد کاسته و از سوی دیگر بر خانوارهای توانمند و مستقل در امرار معاش در جامعه افزوده شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول