اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

گازرسانی به 85 روستای استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 85 روستای استان بوشهر خبر داد.

گازرسانی به 85 روستای استان بوشهر
غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مردم مناطق مختلف کشور از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف مسئولان است و کم‌کاری در این راستا نباید انجام شود.
وی افزود: در چهار سال گذشته شاهد بیشترین خدمات‌رسانی به روستاهای دوردست بوده‌ایم و بویژه در امر گازرسانی اقدامات قابل‌توجهی انجام گرفته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 85 روستای استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با انجام گازرسانی به 30 روستا در سال جاری تعداد روستاهای گازدار استان بوشهر به 85 روستا افزایش می‌یابد.
حسینی تصریح کرد: با گازدارشدن این روستاها بیش از 10 ‌هزار خانوار روستایی استان بوشهر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
وی اضافه کرد: روستاهای مروع، پرک، تنبک، برکه‌چوپان، شیرینو، بیدخون، چاه مبارک ، سواحل، بستانو و... از جمله روستاهایی است که طی ماه جاری عملیات گازرسانی به آنها انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر یادآو شد: هم‌اکنون تعداد 55 روستای استان گازدار بوده که با اجرای عملیات فوق این تعداد به 85 روستا افزایش خواهد یافت. 
حسینی اذعان داشت: علاوه بر روستاهای یادشده، مناقصه گازرسانی به 35 روستای دیگ در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و تنگستان نیز در حال برگزاری است که عملیات گازرسانی به آنها نیز در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.
وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون نیز عملیات گازرسانی به 4 روستای بیدخون، دوراهک، بویری و میاندشت به طول 78 کیلومتر اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: حجم و کیفیت خدمات انجام شده در گازرسانی به روستاها در این استان پیشرفت چشمگیری داشته و روز به روز نیز بهتر  می‌شود.
حسینی گفت: از دستگاه‌های اجرایی بویژه شهرداری‌ها و شوراها انتظار داریم همکاری مطلوبی با شرکت گاز داشته باشند تا بدون مشکل بتوانیم در امر خدمات‌رسانی بهینه به مردم انجام وظیفه کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول