اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فیروزکوه:

شهرداری فیروزکوه در خدمت‏رسانی پیشتاز است

خبرگزاری فارس: شهردار فیروزکوه گفت: به واسطه زحمات چند ساله کارکنان زحمتکش، امروز شهرداری فیروزکوه یک نهاد اجتماعی پیشتاز در خدمت‏رسانی است.

شهرداری فیروزکوه در خدمت‏رسانی پیشتاز است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین حیدری صبح امروز با برگزاری جلسه‏ای از بازنشستگان شهرداری فیروزکوه قدردانی کرد.
وی از زحمات چند ساله کارکنان بازنشسته شهرداری فیروزکوه قدردانی کرد و اظهار داشت: بی‏شک به واسطه زحمات چند ساله شما کارکنان صدیق و زحمتکش بوده که امروز شهرداری فیروزکوه به عنوان یک نهاد اجتماعی پیشتاز در خدمت‏رسانی تبدیل شده است و این زحمات جای تقدیر دارد.
وی از بازنشستگان درخواست کرد تا شهرداری را در عرصه خدمت‏رسانی به شهروندان با رهنمودهای دلسوزانه خود به سرمنزل مقصود برسانند.
شهردار فیروزکوه همچنین با جویا شدن وضع فعلی معیشتی بازنشستگان، به آنها نوید داد که هر زمان به همکاری و همیاری شهرداری احتیاج بود، با نهایت تلاش در کنار بازنشستگان خواهد بود.
حیدری با اشاره به خدمات ارزنده بانوان بازنشسته و با مهم خواندن نقش زنان کارمند در جامعه تاکید کرد: زنان شاغل هم نسل آینده جامعه را تربیت و هم به رشد و اعتلای نظام اداری کشور کمک می‏کنند.
در پایان این جلسه با اعطای لوح و هدیه‏ای از نخستین بانوی بازنشسته شهرداری فیروزکوه تجلیل شد.
در این جلسه که برای نخستین بار به همت شهردار فیروزکوه برگزار شد، به نمایندگی از بازنشستگان شهرداری فیروزکوه از نخستین بانوی بازنشسته شهرداری تجلیل شد.
این جلسه با حضور مسئول واحد رفاه شهرداری و جمعی از مسئولان برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول