اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی دور رفت لیگ آزادگان؛

صبای نوین قم به عقاب تهران رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در آخرین هفته از دور رفت رقابت‌های باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر رسیدن به صدرنشین این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

صبای نوین قم به عقاب تهران رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که نیم فصل نخست از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور 10 هفته از بازی‌های خود را پشت سر گذاشته است، تیم فوتبال صبای نوین قم در هفته پایانی دور رفت برای رسیدن به صدرنشین حال حاضر گروه دوم لیگ آزادگان برابر یکی از نماینده‌های تهران یعنی عقاب صف آرایی خواهد کرد.
بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و عقاب تهران از هفته یازدهم و پایانی دور رفت از مرحله مقدماتی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 و30 دقیقه روز جمعه یازدهم آذر ماه در خانه حریف برگزار می‌شود.
این در حالی است که تیم فوتبال صبای نوین قم از 10 بازی قبل خود در نیم فصل نخست از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور پنج پیروزی، چهار تساوی و یک باخت مقابل حریفان خود به دست آورده است.
صبایی‌ها در این فصل با ترکیبی از بهترین‌های فوتبال استان قم که همگی نیروهای بومی این رشته محسوب می‌شوند، گام به لیگ پر فراز و نشیب دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان گذاشته و تا یک هفته به پایان نتایج بسیار خوبی نیز کسب کرده است.
این تیم از آغاز لیگ آزادگان امسال با حضور با انگیزه خود در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور را با سرمربیگری عباس رحمانی خوب عمل کرد و تا این هفته با قرار گرفتن در بین تیم‌های بالانشین گروه دوم یکی از بخت‌های صعود به مرحله دوم به شمار می‌رود.
از سوی دیگر مسئولان باشگاه صبای قم نیز حمایت خوبی از تیم صبای نوین در لیگ دسته سوم امسال داشته‌اند که به همین منظور در نشستی فنی راهکارهای تقویت این تیم در ادامه  مسابقات و به خصوص نیم فصل دوم را نیز بررسی کردند.
صبای نوین قم یکی از تنها تیم‌های موفق قمی سال‌های اخیر حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که به جز یک بازیکن از تیم سابق ارم ساز قم، سایر بازیکنان خود را از بین جوانان شایسته فوتبال قم انتخاب کرده است.
تیم فوتبال صبای نوین قم در 10 هفته گذشته از لیگ دسته سوم جام آزادگان شش بار در خانه خود و در ورزشگاه تختی قم به مصاف حریفان رفته است که حاصل آن چهار پیروزی و دو تساوی است، ضمن اینکه در خارج از خانه هم چهار بار با حریفان بازی کرده و یک پیروزی، دو تساوی و یک باخت برای این تیم رقم خورده است.
تا پایان هفته دهم تیم استقلال ساری با کسب 23 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم جای دارد و تیم فوتبال صبای نوین قم با کسب 19 امتیاز در رده دوم ایستاده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول