اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار جهش ترابری قم و پتروشیمی؛

نخستین برد جهش ترابری و عصبانیت شاهین طبع

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام که منجر به نخستین برد جهش ترابری قم در لیگ برتر شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.

نخستین برد جهش ترابری و عصبانیت شاهین طبع
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال جهش ترابری قم دوشنبه شب با کسب برتری 83 بر 81 برابر تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به نخستین برد خود در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور دست یافت و رکورد 9 شکست متوالی در یک فصل را نیمه تمام گذاشت.
شاگردان سیدعباس آقاکوچکی که شگفتی‌ساز هفته نهم لیگ برتر بستکبال نیز شدند بعد از باخت به مهرام تهران در هفته هشتم لیگ برتر، بعد از هشت هفته متوالی که بازی‌های خود را بدون برد و با شکست برابر حریفان پشت سر گذاشتند، نخستین برد این فصل را برابر پتروشیمی پر مدعا و نماینده کشورمان در بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا کسب کردند.
 
*‌ پتروشیمی بندر امام نخستین قربانی جهش ترابری قم‌
جهش ترابری قم در حالی در هفته نهم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم پتروشیمی بندر امام شد که از هفته نخست تا کنون موفق به شکست تیم‌های بانک سامان تهران، شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، ذوب آهن اصفهان، لوله سبز آ اس شیراز، صنایع پتروشیمی ماهشهر، مهرام تهران و حفاری اهواز نشده بود و هشت باخت متوالی در کارنامه این تیم انتهای جدولی به چشم می‌خورد.
 
* حضور اندک تماشاگران در دیدار جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام‌
دیدار تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام که یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نهم از دور رفت مرحله گروهی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال بود در حالی با برتری جهش ترابری قم به پایان رسید که تنها نزدیک به 200 تماشاگر با حضور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از تیم مورد علاقه خود یعنی جهش ترابری حمایت می‌کردند که البته دلیل حضور کم تماشاگران در سالن، نتایج جهش ترابری قم در بازی‌های گذشته بود.
 
*‌ عصبانیت شاهین طبع از شکست پتروشیمی بندر امام‌
مهران شاهین طبع سرمربی پتروشیمی، از باخت غیر‌منتظره برابر پتروشیمی بندر امام تیم بسکتبال جهش ترابری قم در نهمین بازی دو تیم در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به شدت بهت زده بود به طوری که بلافاصله بعد از پایان بازی به سوی نماینده فدراسیون بسکتبال و تیم داوری این دیدار رفت و به شدت به نحوه قضاوت داور مسابقه اعتراض کرد.
شاهین طبع بعد از پایان بازی در راهرو رختکن سالن شهید حیدریان قم رو به مربیان تیم بسکتبال جهش ترابری از جمله سیدعباس آقاکوچکی سرمربی این تیم، جهش ترابری را به تحریک داور و کسب پیروزی با کمک داوران این دیدار متهم کرد.
 
*‌ پاسخ منفی سرمربی پتروشیمی بندر امام به خبرنگاران‌
پس از پایان دیدار جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام،‌ خبرنگاران رسانه‌ها نخستین کسانی بودند که به استقبال سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام رفتند اما وی از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد تا اینکه محمد کسایی پور در مقابل یکی از دوربین‌های تلویزیونی به چند سئوال پاسخ داد و مابقی خبرنگاران نیز از آن استفاده کردند.
البته کسایی‌پور نیز در توجیه دلایل باخت پتروشیمی، اشکالات داوری را مطرح کرد و تیم جهش ترابری را قوی‌تر از پتروشیمی دانست.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول