اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال؛

صبای قم برابر علم و ادب مشهد متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پایانی از دور رفت مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر علم و ادب مشهد متوقف شد.

صبای قم برابر علم و ادب مشهد متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته سیزدهم و پایانی از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشور به انجام رسید و طی آن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، صبای قم در خانه تیم علم و ادب مشهد برابر میزبان خود با نتیجه مساوی متوقف شد.
در این دیدار که در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد و علاقمندان به تیم فوتسال علم و ادب مشهد از این تیم حمایت می‌کردند، شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم صبای قم جدال با یکی از تیم‌های میانه جدول را با نتیجه تساوی به پایان رساندند.
در این دیدار که با توجه به شرایط حساس بالای جدول رده بندی لیگ برتر که یکی از تیم‌های حاضر در بین مدعیان نیز صبای قم بود، حساسیت‌ فوق‌العاده زیادی داشت ولی صبای قم نتوانست از شکست ماهان برابر منصوری قرچک بهره ببرد.
بدین ترتیب هفتمین بازی خارج از خانه تیم فوتسال صبای قم در نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم علم و ادب مشهد با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را در هفته پایانی دور رفت تقسیم کنند.
بازی در حالی با تساوی به پایان رسید که ابتدا این تیم فوتسال علم و ادب مشهد بود که با دو گل از صبای قم تیم چهارم جدول رده بندی پیش افتاد و شاگردان سیدمهدی غیاثی را تا آستانه سومین شکست این فصل لیگ برتر فوتسال پیش برد اما در نیمه دوم جریان بازی تغییر کرد.
صبایی‌ها در تلاش برای جبران عقب ماندگی خود توانستند از فرصت‌ها به خوبی بهره برده و با دو گل محمد کوهستانی و یک گل حمید ذوالفقاری از تیم فوتسال علم و ادب مشهد پیش افتاده و در آستانه کسب نهمین برد این فصل قرار بگیرند اما این اتفاق رخ نداد.
در لحظات پایانی مسابقه اتفاقات دیدارهای قبلی صبا برابر صنایع گیتی پسند اصفهان، فولاد ماهان اصفهان و منصوری قرچک این بار برای صبای قم مقابل علم و ادب مشهد تکرار شد و شاگردان سیدمهدی غیاثی برتری و سه امتیاز را با یک اشتباه با تساوی و یک امتیاز عوض کردند.
فوتسالیست‌های صبای قم بدین ترتیب از 13 بازی قبل خود هشت پیروزی، چهار تساوی و دو شکست را تا پایان دور رفت لیگ برتر در کارنامه خود به ثبت رساندند تا از بیستم آذر ماه در آغاز دور برگشت لیگ سیزدهم به مصاف حریفان بروند.
تیم فوتسال صبای قم با کسب این تساوی همچنان بعد از تیم‌های فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در مکان چهارم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول