اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خروج از بحران در ایستگاه هفتم؛

امیدهای صبا بعد از 4 باخت متوالی یک امتیاز گرفتند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم بعد از چهار هفته شکست متوالی، سرانجام طلسم ناکامی‌های خود را شکست و یک امتیاز از جدال با ماشین سازی تبریز گرفت.

امیدهای صبا بعد از 4 باخت متوالی یک امتیاز گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در هفتمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور در راه رسیدن به دومین پیروزی خود مقابل ماشین سازی تبریز قرار گرفت و در این دیدار به چهار هفته ناکامی خود برابر حریفان پایان داد.
با اینکه شاگردان سید محسن بابامیری در این دیدار نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکردند اما، همین یک امتیاز برای پاره شدن نوار ناکامی‌های تیم شایسته وی کافی بود تا امیدهای صبا بار دیگر روحیه گرفته و آماده بازی‌های این فصل لیگ برتر امید شوند.
هفته هفتم از دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شامگاه دوشنبه با برگزاری چندین مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که طی آن ماشین سازی تبریز میزبان دیدار حساس خود با امید صبای قم بود و این دیدار با نتیجه مساوی پایان یافت.
شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم این دیدار خارج از خانه را در زمین اختصاصی تیم ماشین سازی تبریز مقابل یکی از سه نماینده استان آذربایجان شرقی در لیگ برتر امید برگزار کردند و در پایان به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.
در این مسابقه که چهارمین دیدار خارج از خانه امیدهای صبای قم در نخستین تجربه حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد، صبا بعد از موفقیت در هفته اول و بازی مقابل ابومسلم مشهد و تساوی در هفته دوم مقابل ذوب آهن اصفهان در خانه، به چهار هفته ناکامی و شکست‌های متوالی پایان داد و برابر ماشین سازی تبریز به دومین تساوی خود رسید.
در این دیدار ابتدا تیم امید ماشین‌سازی تبریز با بهره‌گیری از شرایط میزبانی دروازه تیم فوتبال امید صبای قم را گشود اما صبای قم در راه کسب حداقل امتیاز این دیدار توانست در این کار موفق باشد و در نهایت با گل دقیقه 44 مجتبی مبینی پور و یک امتیاز حاصل از تساوی به کار خود پایان داد.
این دیدار که در هوای سرد شهر تبریز برگزار می‌شود، در نیمه نخست دو گل برای دو تیم در بر داشت اما در نیمه دوم بازی متوسطی از هر دو تیم به نمایش درآمد.
امیدهای صبای قم که از شش مسابقه قبل خود چهار شکست متوالی از هفته‌های سوم تا ششم را در کارنامه داشتند و البته یک بار ابومسلم را در مشهد برده بودند و مقابل ذوب آهن نیز در قم مساوی کرده بودند، با این تساوی مقابل ماشین سازی تبریز از هفت مسابقه خود صاحب پنج امتیاز شدند.
13 تیم در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به صورت رفت و برگشت برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول