اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتبال کشور؛

صبای قم میزبان لاله اصفهان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در سومین هفته لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با امید به کسب دومین پیروزی این فصل مقابل تیم لاله اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم میزبان لاله اصفهان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تا قبل از این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم سابقه دو دوره حضور در این رقابت‌ها را دارد و بازیکنان بسیار خوب و مستعدی را به فوتبال قم معرفی کرده است.
این تیم امسال نیز با جذب نیروهای مستعد فوتبال قم در رده‌های سنی پایه گام به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور گذاشته است و در هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در جدالی حساس میزبان تیم لاله اصفهان خواهند بود.
شاگردان غلامرضا کاظمی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از کسب برتری در هفته نخست رقابت‌ها در خانه خود، در هفته دوم در اصفهان جانانانه برابر تیم مدعی و سرشناس فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی کردند ولی با گل دقیقه پایانی حریف به نخستین شکست خود در این فصل تن دادند.
اما بر اساس برنامه فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته سوم از مسابقات فصل جدید لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور روز جمعه یازدهم آذر ماه برگزار می‌شود و طی آن تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در خانه پذیرای لاله اصفهان است.
این دیدار بین صبای قم و لاله اصفهان از ساعت 14 عصر جمعه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و صبای قم در دومین دیدار خانگی مقابل نماینده اصفهان به امید کسب دومین پیروزی خود به میدان خواهد رفت.
صبای قم که تا پیش از این دیدار یکی از مدعیان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تا قبل از هفته سوم رقابت‌ها در لیگ برتر حضور موفقی داشته است و می‌تواند در این دیدار به دومین برد خود در خانه دست یابد.
این دیدار در حالی به میزبانی شاگردان غلامرضا کاظمی در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود که صبای قم پیش از این در خانه برابر فوتبال نوجوانان فجر شهید سپاسی شیراز به میدان رفته و به برتری ۲ بر یک برابر حریف خود دست یافت.
صبای قم در هفته دوم رقابت‌ها در دیداری خارج از خانه در شهر اصفهان مهمان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بود که در نهایت به شکست ۲ بر یک راضی شدند تا با سه امتیاز به استقبال تیم لاله اصفهان در هفته سوم بروند.
نوجوانان صبای قم در دو دوره گذشته این رقابت‌ها تا آستانه صعود به مرحله نهایی نیز پیش رفتند اما در نهایت سهمیه قم را در لیگ برتر حفظ کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول