اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چناران:

بسیج هیچگاه از خط ولایت منحرف نشده است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چناران گفت: امروز تنها مجموعه‌ای که انحراف پیدا نکرده و درخط ولایت است بسیج مستضعفین است.

بسیج هیچگاه از خط ولایت منحرف نشده است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، ‌اسماعیل توسلی‌پور عصر امروز در یادواره شهدای روستای کاهو اظهار داشت: بسیج هرکجا مشاهده کند نظام در خطر است وارد شده و بسیج در مقابل دشمنان ترمز ندارد.
وی افزود: بسیج نیاز جنگ هشت ساله، نیاز فرهنگ، نیاز اقتصاد، نیاز ورزشی و غیره را برطرف کرده است و همه ملت چه مردم و چه مسئولان باید روحیه بسیجی داشته باشند.
وی ادامه داد: 32 سال از عمر بسیج می‌گذرد و حفاظت از انقلاب به عهده ملت و بسیج است و هر کس در مقابل ولایت قرار بگیرد مورد خشم بسیجیان قرار می‌گیرد.
توسلی‌پور بیان داشت: یکی از اهداف امام حسین احیا امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت جدش بوده است و از جمله پیام‌های اخلاقی عاشورا آزادگی است که تا آن زمان انسان‌ها در ذلت بسر می‌بردند که امام حسین مرگ با عزت را به ارمغان آوردند.
وی افزود: در خاندان پیامبر ذلت هیچ جایگاهی ندارد و اوج ایثار خون و جان انسان است و بالاترین ایثارگر امام حسین (ع) است که با ایثارگری خود دین اسلام را تثبیت کردند.
فرمانده سپاه چناران به یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: یادواره شهدا به منظور زنده نگه داشتن یاد آنها است و ما به شهدا نیاز داریم و شهدا راه را برای ما مشخص کرده‌اند وظیفه داریم که راه و هدف شهدا را فراموش نکنیم.
وی به انتخابات آینده مجلس اشاره کرد و گفت: در انتخابات آینده افراد ترسو انتخاب نشوند و انتخاب کورکورانه نباشد و افرادی انتخاب شوند که دست تسلیم به سوی دشمن بلند نکنند.
توسلی‌پورافزود: جریان انحرافی میلیاردها تومان را در انتخابات هزینه می‌کند و متاسفانه جریان انحرافی با پشتوانه مالی وارد شده است و مردم باید آنان را بشناسد.
وی تاکیدکرد: نمایندگان هیچ‌گونه پشتوانه مالی و اجرایی ندارند و مردم هوشیار باشند که فریب تبلیغات کاندیدایی و وعده و وعیدهای دروغین آنان را نخورند آنان قانون‌گذار هستند نه اجرا کننده.
فرمانده سپاه چناران افزود: بسیجیان کسی را انتخاب کنند که مثل خودتان مخلص باشند و به خاطر خدا کار کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول