اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

‌شهید مدرس اجازه دخالت دشمنان در امور کشور را نمی‌داد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ‌‌شهید مدرس اجازه دخالت دشمنان در امور کشور را نمی‌داد.

‌شهید مدرس اجازه دخالت دشمنان در امور کشور را نمی‌داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری در آستانه دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس‌ با صدور پیامی اعلام کرد: مجلس در نظام اسلامی مظهر اصلی دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است و همیشه این قوه ارزشمند باید عزت و اعتلای نظام اسلامی و ملت ایران را در دستور کار خود قرار دهد.
وی با اعلام اینکه شهدایی همچون مدرس به بیگانگان درس عبرت دادند تا از دخالت و ورود نابجا به مرکز تصمیم‌گیری جامعه و امت اسلامی دور شده و توان ورود به این عرصه را نداشته باشند، افزود: درود خداوند به روان پاک شهید مدرس، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مجلس شورای اسلامی و امام شهیدان که چه زیبا و عالمانه در اهمیت و نقش مجلس و نمایندگان مومن، مطلع، بصیر، آگاه، شجاع، مردم‌دار خداترس و متدین اعلام کردند که " همچون مدرس‌ها را انتخاب کنید و با حضور وکلایی چون مدرس در مجلس، مجلس در راس امور و عصاره فضایل ملت است ".
استاندار اردبیل در بخشی از این پیام آورده است : به عنوان خدمتگزار این روز را به مجلسیان و امت شهید پرور تهنیت عرض کرده و انتظار می‌رود نمایندگان مجلس محوریت وظایف و تکالیف خود را که همان تصویب قانون و مصوبات ارزشمند و به نفع مردم است و همچنین نظارت به نحو احسن انجام دهد.
صابری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از امت خودآگاه، خداخواه، عدالت‌محور و مومن و بصیر انتظار می‌رود با تبعیت از امام راحل و به منظور تجلیل از خون مقدس شهدا و مجاهدانی همچون مدرس بزرگ و قهرمان با آگاهی و بصیرت کامل و حماسی در انتخابات 12 اسفند سال جاری حضور باشکوهی داشته و همچون مدرس‌ها را انتخاب و روانه مجلس کنند.
در بخشی از این پیام به تبیین جایگاه مجلس و اهمیت آن در نظام اسلامی اشاره شده و آمده است : مجلس شورای اسلامی در هشت دوره عمر خود در نظام اسلامی همیشه در مقاطع مختلف با تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌‌های مختلف تلاش کرده است تا ابهت اسلام و جامعه اسلامی را به خوبی نشان دهد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول