اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی شوراهای عالی استان‌های کشور خواستار شد؛

توجه ویژه دولت و مجلس در اختصاص اعتبارات به شوراها

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی و اداری شوراهای عالی استان‌های کشور خواستار توجه ویژه دولت و مجلس در اختصاص اعتبارات شوراهای عالی استان‌های کشور شد.

توجه ویژه دولت و مجلس در اختصاص اعتبارات به شوراها
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صابر ابوطالبی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش رؤسای شوراهای عالی استان‌های کشور که در شیراز برگزار شده است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر حدود 120 هزار نفر عضو شورا با 138 واحد در سراسر کشور فعالیت دارند.
ابوطالبی ادامه داد: امروز مهم‌ترین مشکلی که شورای عالی استان‌های کشور با آن روبه‌رو شده‌ کمبود اعتبار است.
وی بیان داشت: در حال حاضر 9 ماه از سال گذشته اما هنوز موافقتنامه بودجه شوراهای عالی استان‌ها به تصویب نرسیده و تنها از اعتبارات 12 میلیارد تومان پارسال 5 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
وی بیان داشت: با کارشناسی‌های صورت گرفته بیش از 40 هزار نیرو در شوراهای عالی استان‌ها نیاز است که تنها دولت جذب 3 هزار و 300 نیرو را مصوب کرده است.
معاون اجرایی شوراهای عالی استان‌ها تصریح کرد: با دست خالی پاسخگوی حداقل نیازهای مردم نیستیم و از دولت و مجلس درخواست می‌شود که برای اعتبارات شوراها چاره‌اندیشی کنند.
ابوطالبی ابراز داشت: برای رسیدن به اهداف دولت مسئولان باید اختیارات را بیشتر کنند تا شوراها بتوانند خدمات مطلوبی ارائه دهند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 31 شورای استانی با 47 عضو در کشور فعال است که باید با فوریت چاره‌اندیشی برای تأمین اعتبار صورت گیرد.‌
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول