اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

اقدام انقلابی مجلس در کاهش رابطه با انگلیس را حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی از اقدام انقلابی مجلس مبنی بر تصویب قانون کاهش رابطه با انگلیس به پائین‌ترین سطح قدردانی کرد.

اقدام انقلابی مجلس در کاهش رابطه با انگلیس را حمایت می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حزب مؤتلفه استان مرکزی اظهار داشت: دولت انگلیس به حدی در 200 سال گذشته علیه ملل منطقه به ویژه ملت ایران اقدامات جنایتکارانه انجام داده است که دیگر ملت‌ها تاب، توان و تحمل ظلم روباه پیر را نخواهند داشت.
وی با اشاره به اشغال سفارت انگلیس و باغ قلهک توسط دانشجویان گفت: اقدام دانشجویان حرکتی خودجوش و برآمده از بطن روحیه جنبش دانشجویی بود.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: پیام ‌اقدام دانشجویان در سفارت انگلیس برای سایر کشورهای همسو با سیاست‌های استکباری، این است که دانشجویان در مقابل تهدیدات و تحریم‌ ایران سکوت نخواهند کرد.
مقدسی با اشاره به خروج سفیر انگلیس از کشور افزود: خروج دیپلمات‌های انگلیسی از تهران، آرزوی دیرینه ملت ایران است، ما از اقدامات قانونی به جد حمایت خواهیم کرد، اما انگلیس و دولتمردان این کشور باید بدانند که ملت ایران دیگر ظلم و رفتارهای ظالمانه سران این کشور را تحمل نکرده و از این پس هم تحمل نخواهد کرد.
وی ادامه داد: این کار باید مدت‌ها قبل صورت می‌گرفت، زیرا ملت ما از انگلیس خاطرات بسیار ناگواری در ذهن دارد و هرگز جنایات و خباثت‌های این رژیم را نسبت به خود فراموش نخواهند کرد.
مقدسی افزود: امیدواریم همین اتفاق در خصوص سایر کشورهایی که نسبت به ملت ایران مسیر انگلیس را می‌پیمایند رخ دهد تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش نمایان شود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حضور برخی عناصر فتنه و جریان انحرافی در انتخابات آینده هشدار داد و گفت: مردم این عناصر را که فساد سیاسی، وابستگی به بیگانگان و تلاش در راه سکولاریزه کردن نظام را دنبال کرده و می‌کنند را می‌شناسد، چرا که آنان در حال طراحی سناریوی جدید و با پرچمی جدید هستند.
مقدسی گفت: رقبای اصولگرایان به اختلافات میان ما امید بستند و بعضا حرکاتی را نیز در راستای تفرقه انجام می‌دهند که این موضوع هوشیاری اصولگرایان را طلب می‌کند.
وی با اشاره به تلاش‌های جبهه متحد اصولگرایان استان  برای رسیدن به وحدت حداکثری گفت: هدف ما در جلسات جبهه متحد استان وحدت اصولگرایان برای استمرار گفتمان اصولگرایی است، امیدواریم جلسات جبهه با جدیت بیشتری دنبال شود و همه دوستان که دل در گرو انقلاب دارند با همکاری و وحدت زمینه را برای پیروزی اصولگرایان استان در انتخابات پیش‌رو فراهم سازند و از اقدامات جزیره‌ای و انفرادی بپرهیزند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: ما برای رشد و تکامل انقلاب تلاش داریم نامزدهای پاک‌دست، متعهد و متخصص انتخاب کنیم تا مجلس در تراز انقلاب اسلامی باشد و این جز با همت همه اصولگرایان و آحاد مردم بصیر استان مرکزی صورت نمی‌گیرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول