اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در ساری خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ساری
محمدعلی فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: همزمان با گرامیداشت سی‌و‌سومین بهار و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور خانواده‌ها در مرکز استان برگزار خواهد شد.
فلاح درباره زمان برگزاری این همایش تصریح کرد: در جلسه‌ای که به همین مناسبت در اداره کل ورزش و جوانان استان در دفتر معاون توسعه ورزش قهرمانی با حضور دیگر مسئولان برگزار شد درباره زمان این همایش نیز تصمیم‌گیری شد.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران عنوان کرد: بر اساس مصوبات این جلسه قرار شد در نخستین جمعه دهه فجر روز چهاردهم بهمن همایش پیاده‌روی خانوادگی در ساری برگزار شود.
این مسئول هدف از برگزاری این همایش را ترویج و گسترش ورزش همگانی در بین جوانان و نوجوانان بیان کرد و گفت: با برگزاری این همایش پیاده‌روی و اجرای برنامه‌های مختلف ورزش همگانی باید در بین همه مردم و شهروندان همگانی شود.
به گزارش فارس، در جلسه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که با حضور جلیلیان مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا استان، وریجی فرمانده سپاه کربلا ساری، فلاح رئیس بسیج ورزشکاران استان، علوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و نمایندگان صداو سیما، هلال احمر و نیروی انتظامی استان در دفتر احمد سعادتمند معاون توسعه ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، تصمیمات لازم اتخاذ شده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول