اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفدهمین دوره رالی خانوادگی استان اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: با حضور پرشور بیش از ۱۵۰ شرکت کننده از سراسر استان اصفهان هفدهمین دوره رالی خانوادگی استان اصفهان برگزار شد.

هفدهمین دوره رالی خانوادگی استان اصفهان برگزار شد
وحید حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نایین اظهار داشت: هفدهمین مسابقه رالی خانوادگی در روز جمعه چهارم آذرماه امسال در سطح استان اصفهان برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقه که به همت هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان و با همکاری اداره تربیت بدنی برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر رفت و برگشت اصفهان به نایین را طی کردند.
دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان تصریح کرد: نخستین شرکت‌کننده این مسابقه در ساعت هشت صبح روز جمعه از خیابان امیرکبیر خمینی شهر حرکت خود را آغاز کرد و پس از طی مسیر که از بیراهه نیز بوده در شهر نایین پس از استراحتی کوتاه دوباره حرکت خود را در بعدازظهر به سمت اصفهان از این بار از جاده اصلی انجام دادند.
وی اضافه کرد: در این مسابقه شرکت کنندگان بیش از 300 کیلومتر مسیر رفت و برگشت شرق استان اصفهان و کویر را طی کردند که در طول مسیر قوانین راهنمایی و رانندگی جزو قوانین مسابقه بوده و لازم الاجراست که در طول مسیر نیز عملکرد شرکت کننده‌ها توسط 12 کنترل کننده تحت نظارت دقیق قرار داشت.
حق شناس از پایه‌گذاران مسابقات رالی در استان اصفهان اظهار داشت: در این مسابقه بیش از 150 خودرو شرکت داشتند که در پایان به نفرات اول تا ششم که کم‌ترین خطا و زمان را داشته باشند جوایز نفیسی اهدا شد که به ترتیب به نخستین نفر پنج میلیون ریال اهدا و دیگر جوایز با سیر نزولی تا دو میلیون ریال بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین به زیباترین طراحی و تزیین اتومبیل و بهترین راننده و نقشه خوان زن شرکت کننده در این مسابقات نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
حق شناس با اشاره به اینکه باید مسابقات رالی بیش از پیش به مردم شناسانده شود، تاکید کرد: همچنین هدف از برگزاری این رالی خانوادگی علاوه بر گرامیداشت هفته بسیج، ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها و آموزش رانندگی خوب و صحیح به عموم مردم و خانواده‌ها است.
وی افزود: در این مسابقات بالعکس تصور مردم که فکر می‌کنند سرعت مهم است، سرعت ملاک نیست و مسیریابی و نقشه‌خوانی بسیار مهم بوده و نقش اصلی را دارد و قوانین راهنمایی و رانندگی در آن در ارجحیت است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول