اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سازمان تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد:

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پیش‌روی اصفهانی‌ها

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی و تفریحی سازمان تفریحی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به زودی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را برای ترویج آرامش روح و جسم مردم، بین خانواده‌های اصفهانی برگزار می‌کند.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پیش‌روی اصفهانی‌ها
احمد رضا مهنام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در تاریخ 27 آذر ماه سال جاری مردم اصفهان شاهد برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که از ساعت هشت روز جمعه از ورزشگاه شهید لاوی اصفهان آغاز می‌شود، هستند.
وی که معاونت و مشاوره استانداری اصفهان را نیز بر عهده دارد با بیان اینکه پس از تجمع مردم در همایش بزرگ پیاده‌‌روی روز جمعه در ورزشگاه شهید لاوی اصفهان که طبق برآورد سازمان، تعداد شرکت‌کنندگان در این روز به حدود ده هزار نفر می‌رسد، بیان داشت: مسیر این پیاده‌روی بزرگ به سمت تکیه شهدا ادامه پیدا می‌کند.
معاون ورزشی و تفریحی سازمان تفریحی شهرداری اصفهان مناسبت برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را هفته ولایت و گرامی‌داشت 25 آبان ماه که برابر است با روز ایثارگر عنوان کرد و افزود: در این همایش جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران 25 آبان ماه نیز حضور دارند.
وی با بیان اینکه در پایان همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که به وسیله سازمان تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، 200 جایزه ارزنده نیز از طرف سازمان به قید قرعه در اختیار حاضران قرار می‌گیرد، تاکید کرد: با توجه به اهمیت مقوله ورزش‌ همگانی و ارتقای سطح سلامت مردم استان و شهرستان اصفهان، شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته به آن بیشترین تمرکز خود را برای افزایش سطح سلامت مردم به کار می‌برند.
مهنام در مورد اطلاع‌رسانی عمومی برای حضور هر چه بهتر و قوی‌تر مردم اصفهان در همایش بزرگ پیاده‌روی روز جمعه با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی شهری به خوبی انجام شده است، اظهار داشت: به طور حتم رسانه‌های گروهی نیز با تبلیغات ارزنده و موثر خود، سبب افزایش شرکت کنندگان در این همایش می‌شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول