اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 5 هزار نفر؛

همایش پیاده‌روی خانواد‌گی در شوشتر برگزار شد

خبرگزاری فارس: ‌همایش پیاده‌روی خانوادگی ‌شوشتر با حضور بیش از 5 هزار نفر از مردم این شهرستان‌ برگزار شد.

همایش پیاده‌روی خانواد‌گی در شوشتر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، مسئول بسیج اقشار و محلات شهرستان شوشتر در این مراسم ‌اظهار داشت: این راهپیمایی خانوادگی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برگزار شده است.
سروان پاسدار محمدرضا کاکاعید خاطر نشان کرد: این راهپیمایی به همت حوزه سوم شهری امام رضا(ع) شهرستان شوشتر برگزار شده است.
وی افزود: در این مراسم بیش از 5 هزار نفر از مردم همیشه در صحنه شهرستان شوشتر شرکت کرده است و این مراسم برای نخستین بار در این شهرستان از طرف بسیج اقشار و محلات برگزار شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مسیر این راهپیمایی طولانی بود، خاطر نشان کرد: مسیر انتخاب شده برای این راهپیمایی طولانی انتخاب شده بود ولی به دلیل سرمای هوا مردم در این مسیر با مراسم همراه بودند و شرکتی فعال داشتند.
کاکاعید با تاکید بر اینکه برگزاری چنین مراسماتی در سطح شهرستان می‌تواند نشاط را در جامعه تقویت کند، افزود: برگزاری مراسمات نشاط آفرین در سطح جامعه در دستور کار بسیج است و به این دلیل این برنامه در ویژه‌های هفته بسیج در شهرستان شوشتر قرار گرفته است.
وی با تقدیر از مردم برای حضور در این مراسم تاکید کرد: استقبال مردم از این مراسمات بسیار خوب است و باید چنین برنامه‌های خارج از هفته بسیج نیز اجرایی شود.
در پایان این مراسم با قرعه کشی جوایزی نفیس مانند دوچرخه بین حضار تقسیم شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول