اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اصفهان:

هدف همایش پیاده‌روی خانوادگی افزایش سطح سلامتی مردم است

خبرگزاری فارس: معاون امور ورزشی سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: هدف از برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی ایجاد روحیه نشاط در خانواده‌های اصفهانی و افزایش سطح سلامتی آنها است.

هدف همایش پیاده‌روی خانوادگی افزایش سطح سلامتی مردم است
احمدرضا مهنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: شهرداری اصفهان در حوزه‌های مختلفی از این شهر فعالیت‌های ورزشی خود را انجام می‌دهد که چهار حوزه شهید خرازی، شهیدلاوی، شهید ردائی‌پور و شهید لاوی حوزه‌های تشکیل دهنده شهرداری اصفهان هستند.
وی در مورد همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که دیروز از حوزه شهید لاوی اصفهان و از محله همت‌آباد آغاز و به تکیه شهدا ختم شد، گفت: با اینکه برآورد شهرداری برای تعداد افراد شرکت کننده در این همایش بیشتر از این بود، اما با توجه به اینکه روز همایش پیاده‌روی، جمعه در نظر گرفته شده بود، با این حال تعداد افراد شرکت‌کننده باز هم قابل قبول است.
معاون امور ورزشی سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری اصفهان در مورد بانوان محجبه شرکت کننده در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با اشاره به روحیه مذهبی بانوان اصفهانی تاکید کرد: بانوان با ایمان اصفهانی با توجه به اعتقادات راسخ خود به شهدا و مسائل مذهبی با چادر در همایش‌های پیاده‌روی شرکت کرده و مشکلی نیز از این نظر ندارند.
وی در ادامه صحبت‌های خود ادامه داد: شهرداری اصفهان به زودی فعالیت‌های ورزشی خود را در سه حوزه دیگر اصفهان انجام می‌دهد.
به گزارش فارس، در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که به وسیله شهرداری اصفهان برگزار شد، 100جایزه و دو دستگاه دوچرخه با قید قرعه کشی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول