اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه ثارالله کرمان:

بیداری اسلامی سرآغاز افول لیبرال دمکراسی است

خبرگزاری فارس: سپاه ثارالله کرمان اعلام کرد: خیزش و بیداری اسلامی در خاورمیانه و اوج‌گیری انقلاب‌های اسلامی در کشورهای اسلامی سرآغاز افول و اضمحلال لیبرال دمکراسی غرب است.

بیداری اسلامی سرآغاز افول لیبرال دمکراسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان به دنبال برگزاری رزمایش 50 هزار نفری بسیجیان استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده و باشکوه بسیجیان سلحشور دیار کریمان، مسئولان استان، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی و دست‌اندرکاران این تجمع عظیم تقدیر کرد.
در این بیانیه که از سوی فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان منتشر شده با اشاره به خیزش و بیداری اسلامی در خاورمیانه و اوج‌گیری انقلاب‌های اسلامی در کشورهای اسلامی و سرآغاز افول و اضمحلال لیبرال دمکراسی غرب آمده است: آفرین بر بسیجیان قهرمان دیار کریمان که با حضور چشمگیر و دشمن‌شکن خود بیعتی جانانه با مقتدا و امام خود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و میثاقی مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهیدان والامقام، اقتدار و صلابت علوی و آمادگی دفاع از ارزش‌ها و اشتیاق ایثار و شهادت خود را به بهترین شکل ممکن به منصه ظهور رساندند.
در ادامه این بیانیه با تقدیر از آحاد رزمندگان، بسیجیان و تمام مسئولان خدوم و فرمانده‌هان انتظامی و نظامی استان کرمان و همه حاضران این رزمایش، این حضور را مهم‌ترین و مؤثرترین پاسخ به تهدیدات و یاوه‌سرایی‌های دشمنان اسلام، انقلاب و ایران اسلامی و نشانه‌ای سترگ از فداکاری و بذل جان و مال فدائیان خالص و پیشگام انقلاب جهانی اسلام دانستند.
این بیانیه با تأکید بر عزم، اراده و آمادگی تمام عیار آحاد رزمندگان بسیجی و سپاهی استان کرمان در نبردهای سخت و جنگ نرم، پیروی محض از ولایت، تأسی به سیره شهدا و اطاعت بی‌چون و چرا از فرامین رهبری تا حصول و تحقق وعده الهی و قیام و ظهور ولی‌عصر (عج) را تکلیف شرعی و وظیفه آحاد و اقشار بسیج اعلام کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول