اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرمانده کل سپاه:

بذر بیداری اسلامی را امام خمینی(ره) در جهان کاشتند

خبرگزاری فارس: مشاور فرمانده کل سپاه گفت: امام خمینی(ره) بذر بیداری اسلامی را در جهان کاشتند.

بذر بیداری اسلامی را امام خمینی(ره) در جهان کاشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر محمدحسین صفارهرندی پیش از ظهر امروز در همایش چراغ هدایت اظهار داشت: اتفاقات امروز در جهان، ایستادگی و مقاومت ملت‌های مظلوم در برابر استعمار، ثمره بیداری اسلامی است که امام خمینی (ره) بذر آن را در جهان کاشت.
وی افزود: تفسیری که از بیداری اسلامی می‌توان گفت این است که این بیداری اسلامی، یک حسرتی بود که در دل‌های مردم کشورهای مختلف، تحت سلطه استعمارگران نهفته و پنهان بود.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: امام خمینی (ره) با دید حکیمانه خود و تدابیر اندیشمندانه خود توانست، معادلات دنیا و قدرت‌هایی که به ظاهر مقدرات جهان در دستشان بود را برهم بزند و در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب قیام کند.
صفارهرندی بیان داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و قیام مردم انقلابی ایران بر ضد رژیم طاغوت، تمام انقلاب‌های صورت گرفته، به نوعی با پشتیبانی ابرقدرت‌های شرق و غرب بوده و استعمارگران به نوعی در آن دخالت داشته‌اند.
وی تصریح کرد: زمانی دنیا توسط ابرقدرت‌های شرق و غرب به مضحکه و تمسخر گرفته شده اما بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، توانست با شعار نه شرقی نه غربی و با پشتوانه ملت غیور ایران اسلامی دگرگونی اساسی به وجود آورد.
مشاور فرمانده کل سپاه افزود: رهبر انقلاب توانست با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌پذیر دشمنان انقلاب اسلامی ایران، ضربه سخت و جبران ناپذیری به پیکره آنها وارد کند و آنها مورد هدف قرار دهد.
صفارهرندی بیان داشت: کشورهای تحت پوشش و نوچه‌های آمریکا، امروز آگاه شده و مردم این کشورها در تلاش هستند، تا با قیا‌م‌های آزادی‌خواهی خود را از زیر یوق سلطه استعمارگران شرق و غرب خارج کنند و آزادانه به زندگی خود بپردازند.
وی افزود: قیام‌های امروز در کشورهای تحت سلطه ابرقدرت‌های شرق و غرب را حضرت امام در دوران رهبری خود در ایران اسلامی پیش بینی کرده و وعده ظهور این روزها را داده بود.
مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در محرم سال گذشته عده‌ای در داخل کشور با الهام گرفتن از الگوهای طراحی شده غربی‌ها می‌خواستند بیداری اسلامی ملت ایران را، به بیداری انسانی تبدیل کنند و با مسخره نمودن اعتقادات دینی و مذهبی ملت غیور اسلامی، آرمان‌ها و ارزش‌های مردم علیه نظام، قیام کنند و نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند، که با حرکت انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و حضور آگاهانه مردم ولایتمدار نقشه‌های آنان خنثی شد.
صفارهرندی گفت: مگر مسخره‌بازی است که عده‌ای بیایند و در مراسم عزای امام حسین (ع)، اعتقادات و ارزش‌های دینی مردم را به تمسخر گرفته و مورد اهانت قرار بدهند و در امان باشند و هیچ اقدامی از سوی مردم متوجه آنها نشود.
وی تأکید کرد: عده‌ای که خود را اصلاح طلب معرفی می‌کردند، می‌گفتند ما فرزندان امام خمینی (ره) هستیم، ولی در انتخابات سال گذشته، دچار انحراف شده و در امتحان کم آورده و دچار انحراف شدند، آنها بزدلانی بودند که خودشان را در سایه امام پنهان کرده بودند، این افراد اعتقادات دینی مستحکم و بنیادی نداشتند. 
مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به انتخابات پیش روی مردم در سال جاری افزود: مردم باید با حضور گسترده و با بصیرت دینی خود، در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان صالح، وفادار به ولایت و انقلاب، مانع از ظهور افراد فریب خورده و منحرف در جامعه شوند.
در همایش چراغ هدایت که از سوی بسیجیان حوزه مقاومت 287 ابوذر غفاری و با همکاری معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در محل مسجد حضرت ولی عصر (ع) شهرک مهدیه اسلامشهر برگزار شد، مورد استقبال چشمگیر عزاداران حسینی و اقشار مختلف گروه‌های مردمی قرار گرفت.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول