اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقری لنکرانی در گفت‌وگو با فارس:

رابطه ایران با انگلیس بیشتر برای انگلیس منفعت داشت

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: رابطه با انگلیس بیش از اینکه برای کشور ما منفعت داشته باشد، برای انگلیسی‌ها منفعت داشت.

رابطه ایران با انگلیس بیشتر برای انگلیس منفعت داشت
کامران باقری لنکرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد کاهش روابط انگلیس با ایران اظهار داشت: این مصوبه یک مصوبه انقلابی بود و از مجلس شورای اسلامی که این مصوبه خیلی مهم را تصویب کرده تشکر می‌کنیم.
وی تصریح کرد: امید است این یک زمینه‌ای شود برای اینکه ما شاهد استقلال بیشتر در عرصه‌های مختلف کشور باشیم.
وی تصریح کرد: رابطه با انگلیس بیش از اینکه برای کشور ما منفعت داشته باشد برای انگلیسی‌ها منفعت داشته و این مصوبه قدم استواری برای منافع ملی کشور است.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به تجمع دانشجویان مقابل سفارت انگلیس گفت: این موضوع دو قسمت داشته یکی اصل تجمع و اینکه شورآفرینی شود و نشان دهد که انگلیسی‌ها در بین مردم کشور ما منفور بوده و دولت انگلیس به لحاظ سوابق پلیدی که همواره در تضاد با منافع ملی کشور ما داشته و همواره تلاش کرده برای کشور ما بحران آفرینی کند و در این صحنه‌ها میدان دار بوده منفور است.
باقری لنکرانی این اقدام دانشجویان را در خور توجه دانست و افزود: باید مانند تمامی اقدامات دیگر چهار چوب قانون را همواره رعایت کنیم و ملاک ما برای تمامی کارها باید حرکت در چهار چوب قانون باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول