اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گردهمایی در مقابل دانشگاه آزاد بافق اعلام شد؛

حمایت دانشجویان بافق از تسخیر سفارت انگلیس

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بافق از تسخیر سفارت انگلیس در تهران و اقدام مجلس در این راستا حمایت کردند.

حمایت دانشجویان بافق از تسخیر سفارت انگلیس
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، شماری از دانشجویان دانشگاه آزاد بافق ظهر امروز در حمایت از اقدام اخیر مجلس مبنی بر کاهش رابطه با دولت لندن و در اعتراض به سیاست‌های استعماری و خصمانه دولت انگلیس در برابر جمهوری اسلامی ایران در مسجد این دانشگاه تجمع کردند.
دانشجویان در این تجمع خودجوش با حمل پلاکاردهایی با شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آمریکا"، "لبیک یاحسین" و ... نفرت و انزجار خود را از توطئه‌ها و حمایت‌های دولت انگلستان در حمایت از تحریم‌ها و دخالت‌های استعمارگرانه دولت‌های اسرائیل و آمریکا در ایران نشان دادند.
دانشجویان در این مراسم بر حمایت قاطع خود از تفکر انقلابی دانشجویان در تسخیر سفارت انگلیس و اقدام مجلس تاکید کرده و خواستار قطع کامل رابطه با روباه پیر شدند.
این دانشجویان با حمایت از دانشجویان تسخیر کننده لانه فتنه‌گری روباه پیر اعلام کردند: اقدام اخیر مجلس در کاهش رابطه با انگلیس را به هیچ وجه متناسب با دشمنی‌های دولت خبیث انگلیس علیه ملت ایران نمی‌دانیم و خواهان قطع رابطه کامل با این دولت خبیث هستیم و اعلام می‌کنیم از مطالبات به حق خود کوتاه نخواهیم آمد.
در این تجمع دانشجویان همراهی دولت انگلیس با آمریکا برای تحریک دیگر کشورها علیه ملت بزرگ ایران در زمینه پیشرفت‌های کشور اسلامی ایران به ویژه برنامه هسته‌ای و یاوه‌گویی‌های این دولت در مورد حمله نظامی به ایران را محکوم کردند.
دانشجویان در پایان بی‌احترامی دولت انگلستان که به خود اجازه داده است تا بانک مرکزی ایران را تحریم کند را نیز محکوم کردند و تسخیر لانه فتنه‌گری انگلستان را بخش کوچکی از پاسخ مردم ایران به این اقدامات خصمانه دولت انگلستان عنوان کردند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول