اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه امام حسین زنجان:

اقدام دانشجویان پاسخ قاطع به اقدامات خصمانه انگلیس بود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان گفت: اقدام دانشجویان قابل تقدیر از سوی ملت ایران و تامل برانگیز از سوی دولت انگلیس است که متوجه باشد در ایران جایگاهی ندارد.

اقدام دانشجویان پاسخ قاطع به اقدامات خصمانه انگلیس بود
علی مهدیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اقدام دانشجویان ایرانی در تحصن در مقابل سفارت انگلیس به دلیل عملکرد نامطلوب دولت انگلیس در برابر نظام جمهوری اسلامی است که به وقوع پیوست.
وی یادآور شد: اقدامات دولت انگلیس در قبال کشور ایران به پس از پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه‌های آنان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی می‌رسد که آسیب‌های جدی را به کشور وارد کرده است.
معاون آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان بیان داشت: مجموعه اقدامات دولت انگلیس نشان از رویکرد نامناسب این کشور در برابر ایران دارد به گونه‌ای که در عرصه سیاست خارجی صدمات زیادی از ناحیه این دولت به کشور وارد شده است.
وی خاطرنشان کرد: کارکرد نامطلوب کشور انگلیس موجب شده است تا این سفارت از حالت سفارتی و انجام فعالیت‌های سفارتی خارج شده و علیه کشور توطئه کند که ملت ایران این امر را برنمی‌تابد.
مهدیخانی با اشاره به فتنه سال 88 در ایران، بیان داشت: این توطئه از سوی دولت انگلیس برنامه‌ریزی شده و هدایت این توطئه‌ها از سوی انگلیس صورت می‌گرفت.
وی با بیان اینکه در اعترافات صریح انگلیس‌ها و وزیر امور خارجه این کشور دست داشتن انگلیس در فتنه سال 88 به خوبی مشخص است، افزود: این کشور با ماموریت‌های جاسوسی در کشور فعالیت می‌کند و محور و کانون توطئه‌چینی علیه کشور محسوب می‌شود که اقدام دانشجویان پاسخی به این توطئه‌ها است.
معاون آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان بیان داشت: انگلیس محور دروغ پراکنی، کانون توطئه، فشار و اقدامات غیر دیپلماتیک علیه نظام است که در عرصه‌های مختلف بر کشور تحمیل شده است.
وی گفت: پرونده‌سازی هسته‌ای علیه ایران و تجاوز به سرحدات آبی کشور در شمال خلیج فارس از برنامه‌های انگلیس در ایران بود که در حال حاضر با توطئه‌های دیگری دنبال می‌شود.
مهدیخانی خاطرنشان کرد: هر فرد محقق و بی‌طرفی که اقدامات کشور انگلیس را درک کرده اقدامات غیر دیپلماتیک این کشور را محکوم می‌کند.
وی یادآور شد: مجموعه اقدامات دانشجویان در برابر کشور انگلیس به ویژه تجمع در برابر سفارت این کشور پس از مشاهده خیانت‌ها و اقدامات مذبوحانه آنان اقدام قاطعی محسوب می‌شود.
معاون آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان اظهار داشت: خواست مردم انقلابی کشور است که سفارت انگلیس از لوث وجود کاردان‌های آنان خالی شده که این امر تنها به دست دانشجویان انجام شد.
وی گفت: اقدام دانشجویان در قبال برنامه‌های انگلیس در کشور اقدامی منطقی محسوب می‌شود که مطالبه افکار عمومی بوده و از سوی مردم تایید می‌شود.
مهدیخانی با بیان اینکه مقابله با انگلیس باید در مرحله نخست توسط وزارت امور خارجه صورت می‌گرفت، افزود: نمایندگان مجلس و سپس مردم به این امر واکنش نشان داده و اقدامات دولت انگلیس را در کشور محکوم می‌کنند.
وی افزود: اقدام دانشجویان قابل تقدیر از سوی ملت ایران و  تامل برانگیز از سوی دولت انگلیس است که متوجه باشد در ایران جایگاهی ندارد.
معاون آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان تصریح کرد: این اقدام پاسخی برای دشمنان نظام است که آگاه باشند هر اقدامی که علیه کشور انجام می‌شود از سوی ملت ایران مورد توجه بوده  در صورت مغایرت با آرمان‌های انقلاب و نظام با حرکت مردم مواجه می‌شود.
وی بر لزوم کاهش روابط  با دولت انگلیس تاکید کرد و بیان داشت: هر نوع سوگیری در خصوص حق مردم ایران با اقدامات مطلوبی پاسخ داده می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول