اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان طی بیانیه‌ای:

تسخیر لانه جاسوسی انگلیس پاسخی کوچک از سوی دانشگاهیان بود

خبرگزاری فارس: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی دوم آورده است: تسخیر لانه جاسوسی انگلیس در سالروز ترور شهید شهریاری تنها یک پاسخ کوچک از سوی جامعه دانشگاهی بود.

تسخیر لانه جاسوسی انگلیس پاسخی کوچک از سوی دانشگاهیان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی انگلیس آمده است: تسخیر لانه جاسوسی دوم پاسخ کوچکی از سوی جامعه دانشگاهی به جنایات چند صد ساله انگلیس علیه ملت ایران است، که در سال‌های اخیر با ترور فرزندان این مرز و بوم از جمله ترور شهید شهریاری، دانشمند هسته‌ای کشورمان، چهره واقعی تروریست بودن خود را به نمایش گذاشتند.
جامعه اسلامی دانشگاه لرستان در این بیانیه ادامه داده است: ما دانشجویان، فرزندان معنوی امام خامنه‌ای هیچگاه از رویکرد انقلابی و عدالت خواهی خویش دست بر نمی‌داریم و از دولت و مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که به کاهش رابطه با این کشور تروریست بسنده نکنند و با این دولت خبیث به طور کامل قطع ارتباط کنند.
در این بیانیه خطاب به سران دول غرب تاکید شده است: به جای گردن کشی و تهدید، رفتار وحشیانه خود را تغییر دهند، چرا که این تازه اول راه است و باید منتظر اقدامات جدیدی باشند و بدانند که اسلام تمام استکبارگران را به خاک مذلت می‌نشاند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول