اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

کشورهای اسلامی خسارت‌های زیادی از انگلیس دیده‌اند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی با اشاره به حضور انگلیسی‌ها از دیرزمان تاکنون در منطقه گفت: کشورهای اسلامی خسارت‌های زیادی را از ناحیه انگلیس دیده‌اند.

کشورهای اسلامی خسارت‌های زیادی از انگلیس دیده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت در حاشیه نشست با مدیران خراسان شمالی با سردار نقدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه مردم می‌گویند انگلیس کفتار و روباه است، حاکی از این بوده که مردم رفتار انگلیس را متوجه شده و از این رفتار کاذب خسته شده‌اند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: مردم دنیا به ویژه مردم منطقه متوجه هستند که این دولت چه فتنه و تفرقه‌ای را علیه کشورهای اسلامی طی این مدت ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: از زمانی که پای انگلیس در این منطقه باز شد، کشورها خسارت‌ها و آسیب‌های زیادی را از این ناحیه دیدند.
وی یادآور شد: شأن انگلیس این نیست که این قدر با این کشور روابط داشته باشیم و باید زودتر از این‌ها این تصمیم گرفته می‌شد.
استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: محوریت انگلیس در همراهی با آمریکا برای برانگیختن دیگر کشور علیه ملت بزرگ ایران اسلامی به بهانه‌های مختلف و خصوصا برنامه هسته‌ای و همچنین یاوه گویی‌های این دولت در مزاح حمله نظامی به ایران این روزها و ماه‌ها به طرز وقیحانه‌ای گسترش یافته است تا جایی که این دولت به خود اجازه داده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را تحریم کند، تحریمی که به مثابه اعلام جنگ علیه ملت ایران است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول