اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش مرکزی قم؛

گردهمایی هیئت‌های مذهبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: گردهمایی شورای هیئت‌های مذهبی بخش مرکزی با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی قنوات برگزار شد.

گردهمایی هیئت‌های مذهبی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، در این گردهمایی امام جمعه قنوات، اعضای شورای اسلامی مناطق شهری و روستایی بخش مرکزی، مسئولان انتظامی و دست‌اندرکاران مراسم عزاداری حضور داشتند.
حجت‌الاسلام سید حسین سجادی‌تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ایام حزن و اندوه شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: با توجه به نامه امام حسین(ع) به کوفیان که توسط حضرت مسلم فرستاده شد، امام به چند مسئله اشاره کردند که ولایت‌پذیری، دینداری و توجه به دین، عدالت گستری و تقدس امام و خدا از جمله این مطالب بوده است.
وی ادامه داد: با توجه به این فرمایشات، بنی‌امیه تمام تلاش خود را در ولایت‌ستیزی و دین‌زدایی انجام دادند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قنوات گفت: البته دین‌ستیزی به معنای این نیست که دین نباشد، بلکه آنها محتوای دین را مورد حمله قرار داده بودند و می‌خواستند روح معنوی دین را از آن بزدایند.
سجادی‌تبار با اشاره به توطئه‌های مختلف سلطه‌گران علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز دشمن درصدد تهی کردن دین جوانان از محتواست، از این رو باید در مراسم عزاداری توجه به محتوای فرهنگ حسینی و ایجاد چنین فرهنگی در اولویت کاری ما قرار گیرد و صرف سینه‌زنی اگر سخنرانی در آن نباشد و فرهنگ حسین و محتوای غنی دین برای مردم بیان نشود همان پوسته‌ای است که دشمنان می‌خواهند.
حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه قنوات نیز در این گردهمایی به ذکر بایدها و نبایدهای عزاداری توسط هیئت‌های مذهبی پرداخت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول